Procurement opdrachten | 48 opdrachten
  • 7049 Stategic Buyer

    1 dag geleden

    Air Products Nederland BV - Botlek Rotterdam (NL)

    Strategic Buyer (DH7049) Standplaats Rotterdam-Botlek Mooie strategische Inkooprol met doorgroeikansen. Ideaal voor een kandidaat die nu de stap van tactisch naar strategisch wil maken. Waarschijnlijk 2e  / 3e carrière stap. Salaris €50 tot €75K bruto per jaar afhankelijk van ervaring en potentieel Excellent command of the Dutch language is mandatory. If you don’t speak proper Dutch, please don’t apply.    Organisatie Onze opdrachtgever Air Products is een toonaangevende Internationale speler in de wereld van industriële gassen. Met een historie die meer dan 75 jaar terug gaat, produceert, bewerkt en distribueert Air Products industriële gassen en toebehoren. Met een breed portfolio aan producten, zoals atmosferische en gecomprimeerde gassen + toebehoren en diensten, bedient Air Products diverse marktsegmenten zoals de medische, de energie en de transport sector. Voor Air Products zijn wereldwijd 16000 enthousiaste medewerkers werkzaam en Air Products is actief in meer dan 50 landen.  Functie omschrijving Als Strategic Buyer maak je deel uit van het gedreven inkoopteam (5 FTE) dat zich richt op alle inkoop activiteiten voor de Noord Europese continentale regio. Dit betreft de landen: Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en Zwitserland. Als Strategisch Inkoper zul je verantwoordelijk worden voor de strategische categorie handelsgassen en voor de categorieën; real estate, facilities, energie, waste en anderen. Je stelt per categorie een gedegen inkoopplan op met als uitgangspunten; verbetering van de relaties met leveranciers, kostenreducties (ook middels innovaties), risico vermindering en verbeteringen die in de Supply keten te realiseren zijn. Voor de aan jouw toegewezen categorieën ben jij richting alle stakeholders de kennisdrager. Je volgt de behoeftes van de interne klant nauwkeuring en sourced naar nieuwe leveranciers die aansluiten op de vraag. Je onderhandeld scherp en je draagt zorg voor goede onboading van nieuwe leveranciers. In overleg met de business beoordeel jij de prestaties van jouw leveranciers en administreert de performance in het vendor rating systeem. Naast jouw inkoopwerkzaamheden die zeer divers en verantwoordelijk zijn breng jij ideeën in om de Inkoopprocessen en procedures waar mogelijk verder te professionaliseren. Je rapporteert aan de manager Procurement Northern Continental Europe. Over jou als persoon Je bent een gedreven inkoopprofessional met ambities en klaar voor het nemen van strategische beslissingen die impact hebben. Je kijkt continue overstijgend naar de operatie en de rol die inkoop daarin speelt. Je hebt het talent om de samenhang van uiteenlopende belangen snel te overzien en waar nodig de verbinding te leggen. Je kunt makkelijk schakelen tussen de theorie en de praktijk, of wel; van analyse naar de uitvoering. Dankzij jouw inspirerende wijze van communiceren weet je mensen aan je te binden en bouw je aan relaties. Je ben duidelijk, transparant en een echte teamspeler die kan geven en kan delen. Succes maak je samen. Ook pas je als persoon goed bij de  groot Rotterdamse werkdynamiek. Dus no nonsens en je neemt eigenaarschap. Handen uit de mouwen, ook als er een operationele bijdrage van je gevraagd wordt.   Wat breng je mee?  Afgeronde HBO-WO opleiding in de richting van b.v. bedrijfskunde, SCM of technisch gericht  Inkoopopleiding zoals Inkoop Academie, Nevi of een Internationale Inkoop accreditatie  Minimaal 3 jaar ervaring in een tactische / strategische inkoop rol, waarschijnlijk verkregen binnen  een Internationaal productiebedrijf met een Supply Chain en een matrix structuur.   RFI’s en RFQ’s opstellen en uitvragen is voor jou gesneden koek alsmede het werken met E-Sourcing tools Nederlands en Engels in woord en geschift zijn op niveau Aanbod Allereerst een boeiende internationale werkomgeving met veel ruimte voor initiatief en talent. Air Products biedt een marktconform salaris (+ bonus) in lijn met jouw ervaring en potentieel. Ook het secundaire pakket is prima te noemen. Bijv 25 vakantiedagen per jaar en 14 ADV, maar ook een goede pensioenregeling, een aantrekkelijke collectieve ziektekostenverzekering en een reiskostenvergoeding component.
    1 broker
  • Tijdelijke Buyer Opex

    4 dagen geleden

    Onbekend - Antwerpen (BE)

    Start: ASAP Duur: minimaal 5 maanden Regio: Antwerpen, (petro)chemie Functie omschrijving RFx van A tot Z voor de tactische aankoop van zowel verbruiksgoederen als dienstverlening U maakt u deel uit van de project teams, u rapporteert aan Hoofd Aankoop.  U volgt de projectplanning en het aankoopplan voor meerdere projecten: o.a. maintenance (tbv. valves, rollend materieel, weegbruggen, etc.), verbruiksgoederen (packingen, kleppen, etc.), facilitaire diensten (groenonderhoud, gebouwenonderhoud, werkkledij, etc.), … Werkinhoud U verzorgt de aankoopdossiers van A tot Z; zorgt voor het leveranciers selectie proces:  marktanalyse, bepalen selectie-criteria, opstellen en uitvoeren van de RFI en RFQ, meetings, leveranciers onderhandelingen en communicatie naar de inschrijvers Uitvoeren van de aankoopactiviteiten volgens de Tactische aankoop Procedures, policies & excellence standaarden. De bestellingen inbrengen in het ERP pakket Contract management: implementatie en opvolging van de afgesloten contracten, correcte uitvoering van de contracten bewerkstelligen in overeenstemming met de bestaande aankoopprocedures, nakijken en verbeteren van de contracten. U werkt in voortdurend overleg en in samenwerking met uw interne klanten. U bezorgt ook de nodige opvolgingsrapportering.  Profiel Meer dan 5 jaar ervaring op het gebied van procurement van Opex evenals project inkopen.  Min. 5 jaar ervaring bij voorkeur in productie industrie, seveso bedrijven, staalnijverheid, (petro)chemie, etc. Talen: vlot NL - Eng Kennis Microsoft office pakketten Ervaring met Veiligheidseisen en kwaliteitseisen resultaatsgericht.  zelfstandig,  analytisch,  ervaren onderhandelaar, communicatief Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN7041 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Interim Contractmanager ICT

    1 week geleden

    Onbekend - Den haag (NL)

    Functie: Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Senior Contractmanager ICT (Den Haag) Functie omschrijving Als senior contract manager vervul je ook de rol als diensteigenaar. De diensteigenaar is verantwoordelijk voor het halen van de resultaten en beheren van de business case in afstemming met de opdrachtgevers.   De contract manager is verantwoordelijk voor het managen en beheren van de contracten voor GGI-Veilig Perceel 3 ten behoeve van deelnemende organisaties.  Onder jouw taken vallen:  Opstellen, controleren en uitvoeren van minicompetities;  Begeleiden proces minicompetities met nadruk op het beoordelen van de aanvraag binnen de kaders van de raamovereenkomst;  Beantwoorden van vragen en geven van adviezen met betrekking tot inhuur van kennis en het tot stand komen van gedefinieerde resultaat- en inspannings opdrachten;  Verantwoordelijk voor de registratie, het beheer en het verwerken van aanpassingen van afgesloten contracten;   Verantwoordelijk voor de sturing op de contracten voor de levering van adviesdiensten en gedefinieerde resultaten, zoals pentesten, audits, SIEM implementaties, compliance audits, vulnerability scans, hardening adviezen;   Verantwoordelijk voor de contract vorming tussen VNG en deelnemers die nog moeten toetreden tot perceel 3;  Beoordelen van de performance van de verschillende contractpartijen op afgesproken prestaties, kosten en contractuitvoering a.d.h.v. periodieke rapportages en/of klanttevredenheid-onderzoeken;   Rapporteren als diensteigenaar van perceel 3 binnen de governance naar de opdrachtgever over het verloop van het contract, de prestatie-eisen, kosten, en de algemene tevredenheid en zorg dragen voor het aanleveren van   relevante management informatie;   Bijdragen leveren aan de werkprocedures, -instructies en standaard werkdocumenten/formats;   Verrichten van zo nodig overige werkzaamheden op gelijkwaardig niveau indien dit voor de bedrijfsvoering gewenst of noodzakelijk is.   Contractbeheer en contractmanagement;   Aansturing van de contractmanagementproducten.   Functie eisen: Afgeronde HBO of WO Opleiding.  Minimaal 15 jaar aantoonbare leidinggevende werkervaring in het realiseren van resultaten op gebied van ICT.   Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring op het sturen van resultaten uit businesscases.  Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het implementeren van informatiebeveiligings- maatregelen en/of standaarden bijvoorbeeld pen-testen, ISO27001, BIR/BIG/BIO.  Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met inkoop- en/of contractmanagement.  De aangeboden kandidaat is onafhankelijk van de gecontracteerde partijen (Dit geldt voor: KPN, Protinus, Telindus, BDO, Ordina, IT-Staffing, Capgemini), hun onderaannemers of deelnemers.  Functie wensen: Leidinggevende ervaring in diverse rollen zoals project manager, servicemanager of contract manager. Bij voorkeur een mix van deze rollen – toelichting in motivatie Ervaring met het aansturen externe ICT-leveranciers.  Ervaring met het tot stand laten komen van adviesdiensten van de informatiebeveiligings- en consultancy markt Ervaring met  het opstellen van de behoefte en eisen voor toelevering van informatiebeveiligingsdiensten en producten en met het vervolgens doen van analyse en kwaliteitsmanagement hierop.    Kennis van de markt en het invoeren en toepassen van ICTsecurity producten/diensten.  Aantoonbare werkervaring met het invulling geven aan leveranciers- en marktevaluatie Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van minicompetities.  Competenties: De functie vereist de volgende competenties, die worden getoetst in de (eventuele) gespreksronde:  Proactief   Accuraat   Kwaliteitsbewust   Flexibel   Klantgericht   Kwaliteitsgericht   Resultaatgericht   Samenwerkingsgericht   Aanbod Aanbod: De interim-positie start 1 november met een inzet van max 40 uur per week, en heeft een looptijd van een maanden, met twee keer optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren.  Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. Gesprekken vinden plaats op 29 oktober 2019, tussen 13:00 – 16:00 uur 
    1 broker
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers
  • FACILITAIR INKOOPADVISEUR / CONTRACTMANAGER

    1 maand geleden

    Overheidsinstantie - Zwolle

    Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken van onze opdrachtgever. In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc. De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit. Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin. Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur.  
    0 brokers