Procurement opdrachten | 17 opdrachten
  • Interim Junior Inkoper

    15 uur geleden

    Ministerie van Infrastructuur en Milieu - Den Haag (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, Ministerie Infrastructuur en Waterstaat, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Junior Inkoper (Den Haag) Organisatie Team Inkoop is aangewezen als IUC (Inkoopuitvoeringscentrum). Team Inkoop zal in 2018 verder uitwerking geven aan de professionalisering van de inkooporganisatie, teneinde verder door te groeien tot een adequaat functionerend IUC en dat niveau vasthouden. Deze doorgroei doet zich met name voor op het strategische vlak. Deze vacature doet zich voor in de operationele inkoop. Van de kandidaat wordt verwacht dat hij/zij ontvangen inkoopaanvragen >33K afhandelt. Functie omschrijving Functie-informatie Je behandelt alle ingediende inkoopaanvragen en je stelt contracten/opdrachtbrieven op; Je legt de inkooptransactie vast in de SAP-administratie; Per inkoopaanvraag registreer je op een aantal checkpunten in hoeverre de aanvraag voldoet aan de inkoopspelregels en Je draagt zorg voor een adequaat inkoopdossier. De eerste paar weken zullen de werkzaamheden zich beperken tot “administratieve inkoop”. Daarna kunnen zich mogelijkheden voordoen de werkzaamheden uit te breiden/te verleggen naar meer gecompliceerde inkooptrajecten/werkzaamheden. Functie eisen: Je beschikt over een HBO opleiding of vergelijkbaar werk- en denk niveau. NEVI-opleidingen of vergelijkbaar zijn een must. De aansluiting met de competenties is naadloos en aantoonbaar. Een plek voor jonge beginners met enige ervaring. Er is een voorkeur voor kandidaten met enige relevante ervaring. Directe of zo goed als directe beschikbaarheid is belangrijk. Competenties: Klantgerichtheid Ondernemend Overtuigend Accuraat Aanbod De interim-positie start z.s.m., met een inzet van tussen 36 en 40 uur per week, en heeft een looptijd van drie maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. Gesprekken vinden plaats op 2 oktober.
    1 broker
  • Tijdelijke Aankoop- en Supply Chain professionals

    17 uur geleden

    Onbekend - Oost-Vlaanderen (BE)

    AN6509 Logistiek Expert Functie omschrijving U bent verantwoordelijk voor: alle douaneactiviteiten in België. voor het verwerken van interne en externe bestellingen Verwerken van exportorders Ondersteuning van de hele Supply Chain het opstellen van verzenddocumenten voor het regelen van transport en facturering.  Hierbij zal u steeds zoeken naar verbeteringen zodat een snelle, accurate en kostenefficiënte levering kan gegarandeerd worden. Profiel: diploma binnen de Logistiek of evenwaardig door ervaring.  5 jaar ervaring binnen export verzending/transport Basiskennis INCOTERMS Goede kennis van de vereisten voor transportdocumentatie (import/export) Kennis van gevaarlijke goederen (ADR, RID, IMDG, IATA-DGR) NL + ENG. Frans is een plus. Hands-on mentaliteit, stressbestendig en georganiseerd Aanbod Start: ASAP Duur: 1 jaar Locatie: Oost-Vlaanderen (met verplaatsingen naar Vlaams-Brabant) SOLLICITEE
    1 broker
  • ADVISEUR INKOOP EN CONTRACTMANAGEMENT

    22 uur geleden

    Onbekend - Haarlem

    1-10-2018 Einddatum: 01-10-2019 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 16 Sluitingsdatum: 20-09-2018 om 17:00 uur Binnen de opdracht inkoopadviseur stel je, samen met degene die de inkoopbehoefte heeft, het inkoopplan op. Hierbij houd je rekening met inkoopstrategieën, actuele kaders en wet- en regelgeving ten behoeve van Europese aanbestedingen en (meervoudig) onderhandse uitvragen al dan niet onder raamovereenkomsten. Jouw risicogestuurde inkoopplan stem je af op de mogelijkheden en ontwikkelingen in de markt en de marktbenadering. Hoewel jouw focus ligt op inkoop, houd je je ook bezig met contracten. Jij levert de inkoopinhoudelijke kant van een contract en ziet toe op de consistentie van het geheel. Je ondersteunt bij en bent trekker van het aanbestedingsproces en adviseert bij gunning, de uitvoering over de naleving van het contract en contractwijzigingen. Je legt bestellingen vast in SAP en draagt bij aan een actueel digitaal inkoopdossier. Ook ondersteun je de contractmanager bij het VTW-proces en ben je verantwoordelijk voor de (verplichte) uitvoering van meerwaardetoetsen en marktscans. Dit doe je in de opdracht van adviseur contractmanagement: Binnen deze opdracht ben je een belangrijke speler tijdens de contractvoorbereiding, -aanbesteding en –uitvoering. In de voorbereidingsfase zorg je ervoor dat het opstellen van een contract correct gebeurt. Tijdens de totstandkoming ondersteun en adviseer je de contractmanager als het gaat over de beheersbaarheid van het contract. Je draagt bij aan het contractbeheersplan en houd de eisen die het contract stelt aan de opdrachtnemer goed in de gaten. Ook tijdens de looptijd reik je passende beheersmaatregelen aan. Verder voer je controles en systeem- en procestaken uit. Daarbij heb je een signalerende en adviserende rol. In deze opdracht fungeer je als vraagbaak voor inkoop- en contractzaken en je zorgt voor duidelijke informatievoorzienining. Ook heb je regelmatig contact met stakeholders en andere relevante disciplines om zaken af te stemmen en kennis uit te wisselen. De nieuwste ontwikkelingen zet je om naar praktische verbeteringen van jouw vakgebied en het werkproces aanleg en onderhoud. Verder lever je een aantoonbare bijdrage aan kwaliteits- en kennisborging.
    1 broker | 16 uur | startdatum: 01-10-2018 | einddatum: 01-10-2019 | deadline: 20-09-2018
  • Inkoopadviseur ICT | 32-40 uur | 6 maanden | Zuid-Holland

    23 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Wij zoeken een inkoopadviseur die de verschillende vormen van inkoop beheerst en per aanbesteding een helder plan van aanpak kan opstellen. De organisatie staat voor een transparant, relevant en rechtmatig portfolio aan diensten en producten. Vanuit dat oogpunt voert zij, in opdracht van de business, tal van inkoopadviezen en aanbestedingstrajecten uit. Je kent ‘de regels van het spel’, maar je bent tegelijkertijd pragmatisch bij het uitvoeren van aanbestedingstrajecten. Rechtmatigheid is daarbij een belangrijk aspect voor jou. Er liggen voor de aankomende periode uitdagende inkoopvraagstukken klaar. We zoeken iemand die daar met enthousiasme mee aan de slag gaat en mensen mee kan nemen in aanbestedingstrajecten.
    1 broker | startdatum: november 7, 2018 | einddatum: mei 15, 2019
  • Junior Buyer

    23 uur geleden

    Onbekend - Limburg (BE)

    AN6504 Junior Buyer Start: 16/10/2018 Duur: 3 mdn, mogelijks 6 Regio: Limburg   Functie omschrijving Herbevoorraden van gecodeerde stockartikels die via ERP gelanceerd worden en waarop PA's dienen gemaakt te worden die nadien besteld dienen te worden. Bestellen van technische materialen voor éénmalig gebruik (rechtstreeks op kost, niet voor stockbevoorrading) Opvolgen van bestellingen(levertermijnen, klachten,....) Alle administratie rondom de aankooptaken. Profiel Technische bagage om mechanische tekeningen te kunnen begrijpen en te analyseren.(technisch studieniveau, niveau bachelor) Basiskennis SAP inkoop  Bij voorkeur kennis van office toepassingen  Onderhandelingservaring voor het af handelen van kleinere dossiers Talen: bij voorkeur Nederlands, Engels en Duits SOLLICITEE
    1 broker
  • Sr. Buyer Hercontractering Service Contracten

    23 uur geleden

    Onbekend - Brusselse regio en Charleroi (BE)

    Sr. Buyer Hercontractering Service Contracten Ref. AN6508 Functie omschrijving U bent verantwoordelijk voor het heronderhandelen / opheffen van de bestaande service contracten op nationaal en regionaal niveau: de analyse strategiebepaling onderhandelen contractering (standaard formats beschikbaar)  implementatie en uitvoering. Dit in samenwerking met legal maar van de sr. buyer wordt creatief denken ivm milestones, garanties, etc. verwacht. Het commerciële luik van de onderhandelingen is voor de Buyer. Profiel: Min. 6 jaar aankoopervaring met grote tenders U spreekt vlot Frans en Nederlands, Engels (taal van meeste contracten) Ervaring met projectaankopen, liefst voor meerdere sites  Technische achtergrond is een sterke plus  Aanbod Start : ASAP Duur : aanvankelijk tem 31.12.2018 Regio : Brusselse regio en Charleroi Vermoedelijk thuiswerkmogelijkheid Solliciteren Bij interesse graag reageren met uw recent cv, beschikbaarheid en all-in dagtarief van min. 8 uren, exl BTW, incl verplaatsingen naar de opdrachtgever, excl eventuele reiskosten. SOLLICITEE
    1 broker
  • Interim Inkoopadviseur ICT

    1 dag geleden

    Onbekend - Den Haag (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Inkoopadvsieur ICT (Den Haag) Functie omschrijving De organisatie staat voor een transparant, relevant en rechtmatig portfolio aan diensten en producten. Vanuit dat oogpunt voert zij, in opdracht van de business, tal van inkoopadviezen en aanbestedingstrajecten uit. De organisatie is op zoek naar een inkoopadviseur die de verschillende vormen van inkoop beheerst en per aanbesteding een helder plan van aanpak kan opstellen. Je kent ‘de regels van het spel’, maar je bent tegelijkertijd pragmatisch bij het uitvoeren van aanbestedingstrajecten. Rechtmatigheid is daarbij een belangrijk aspect voor jou. Er liggen voor de aankomende periode uitdagende inkoopvraagstukken klaar. Ze zoeken iemand die daar met enthousiasme mee aan de slag gaat en mensen mee kan nemen in aanbestedingstrajecten. Functie eisen: Je beschikt over een (relevante) opleiding op HBO-niveau, aangevuld met NEVI 1.  Tenminste 5 jaar ervaring met het geven van inkoopadviezen rond ICT en kennis van (Europees) aanbesteden in het aandachtsgebied ICT zijn hierbij noodzakelijk.  Daarnaast is een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Engelse taal en een pragmatische instelling vereist. Oplossingsgerichtheid (niet denken in problemen maar oplossingen), dienstverlenend zijn (nee is geen antwoord; wat kan wél of wanneer wel) en samenwerkingsgericht met directe en indirecte collega’s (co creatie met de vakcollega’s). Aanbod De interim-positie start 07-11-2018 en 15-11-2018, met een inzet van 32 tot 40 uur per week, en heeft een looptijd van zes maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. Gesprekken vinden plaats op 11-10-2018 tussen 09:00 uur en 11.00 uur.
    1 broker
  • Interim Inkoopadviseur

    1 dag geleden

    Onbekend - Den Haag (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Inkoopadvsieur  (Den Haag) Functie omschrijving De organisatie staat voor een transparant, relevant en rechtmatig portfolio aan diensten en producten. Vanuit dat oogpunt voert zij, in opdracht van de business, tal van inkoopadviezen en aanbestedingstrajecten uit. De organisatie is op zoek naar een inkoopadviseur die de verschillende vormen van inkoop beheerst en per aanbesteding een helder plan van aanpak kan opstellen. Je kent ‘de regels van het spel’, maar je bent tegelijkertijd pragmatisch bij het uitvoeren van aanbestedingstrajecten. Rechtmatigheid is daarbij een belangrijk aspect voor jou. Er liggen voor de aankomende periode uitdagende inkoopvraagstukken klaar. Ze zoeken iemand die daar met enthousiasme mee aan de slag gaat en mensen mee kan nemen in aanbestedingstrajecten. Functie eisen: Je beschikt over een (relevante) opleiding op HBO-niveau, aangevuld met NEVI 1.  Tenminste 5 jaar ervaring met het geven van inkoopadviezen en kennis van (Europees) aanbesteden zijn hierbij noodzakelijk.  Ervaring met het aanbesteden van de aandachtsgebieden Marcom en Facilitair zijn belangrijk voor deze functie.  Ervaring met het aanbesteden van het aandachtsgebied ICT is een pre voor deze functie. Daarnaast is een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Engelse taal en een pragmatische instelling vereist. Oplossingsgerichtheid (niet denken in problemen maar oplossingen), dienstverlenend zijn (nee is geen antwoord; wat kan wél of wanneer wel) en samenwerkingsgericht met directe en indirecte collega’s (co creatie met de vakcollega’s). Aanbod De interim-positie start 07-11-2018 en 15-11-2018, met een inzet van 32 tot 40 uur per week, en heeft een looptijd van zes maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. Gesprekken vinden plaats op 10-10-2018 tussen 13:00 en 17:00.
    1 broker
  • Procurement specialist

    4 dagen geleden

    Onbekend - Rijswijk

    Purpose:
    1 broker | 8 maanden | 40 uur | startdatum: z.s.m.
  • ADVISEUR BEDRIJFSVOERING SENIOR

    1 week geleden

    Onbekend - Utrecht

    18 Einddatum: 31-7-2019 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 16 Sluitingsdatum: 19-9-2018 om 12:00 uur De organisatie staat voor de grootste onderhoudsopgave in zijn geschiedenis. Keringen, sluizen, bruggen, tunnels en viaducten die in de vorige eeuw zijn gebouwd, zijn toe aan renovatie en vervanging. We zien dit als een kans om onze infrastructuur meteen veiliger, duurzamer en digitaal up-to-date te maken. Dat vraagt, naast flinke investeringen, om menskracht en specifieke kennis. Als senior adviseur projectbeheersing zorg je voor de juiste toepassing van beheersaspecten binnen onze organisatie. Je focust op een specifiek aspect van projectbeheersing, te weten plannings management. Binnen projectteams zorg je ervoor dat iedereen het belang van projectbeheersing onderkent en onderschrijft. De projectteams zijn dankzij jou in staat om grote multidisciplinaire, complexe projecten of een combinatie van projecten gestructureerd te beheersen. Hiertoe inventariseer en analyseer je beheersmaatregelen binnen het totale (project)beheersproces. Je stelt deze vast en monitort ze. Ook lever je tijdig volledige en juiste managementinformatie aan. Je adviseert de projectmanager en de andere betrokkenen over de opzet, kwaliteit en werking van hun managementsystemen. Hierbij streef je uniformiteit na. Op basis van jouw adviezen worden beslissingen over meerjarige beheersmaatregelen genomen. Binnen de organisatie draag je aantoonbaar bij aan de verbetering en standaardisering van het beheersingsproces binnen projecten.
    1 broker | 16 uur | startdatum: 1-8-2018 | einddatum: 31-7-2019 | deadline: 19-9-2018
  • INKOOPMEDEWERKER AANBESTEDINGEN

    1 week geleden

    Onbekend - Oisterwijk

    -2018 Einddatum: 31-3-2019 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 16 Sluitingsdatum: 19-9-2018 om 13:00 uur Wij zijn op zoek naar iemand die weet hoe het inkoopproces van A tot Z doorlopen dient te worden. De ideale kandidaat heeft de ambitie om in de komende jaren door te groeien naar een ervaren inkoper. Je bent in staat om buiten kaders te denken en schuwt niet om hierin zelf je verantwoordelijkheid te nemen. Je bent niet afwachtend, maar zoekt actief de samenwerking met de collega’s van de vakafdelingen. Jij bent een mbo of hbo opgeleide professional, die het praktische van het inkopen en aanbesteden kan combineren met de juridische werkelijkheid van het aanbestedingsrecht. Je beschikt hiervoor over enige inkoopervaring bij de overheid wat mede blijkt uit een met goed gevolg afgelegde inkoopopleiding. Communiceren in woord en geschrift gaat je goed af. Als ben je primair verantwoordelijk voor het operationele inkoopproces binnen deze gemeente. Het betreft een tijdelijke functie vanwege een directe behoefte aan inkoopondersteuning en begeleiding bij aanbestedingen. De Inkoopadviseur werkt momenteel aan een plan voor het ontstaan van één gezamenlijk inkoopteam en er zal een start gemaakt worden met de implementatie van het inkoopteam.De ideale kandidaat kijkt verder dan alleen het operationele proces en draagt bij aan het verder professionaliseren en centraliseren van inkoopactiviteiten. Samen met de inkoopadviseur denk je mee in vernieuwende inkoopstrategieën, waarbij je uiteraard primair zorgt dat alle huidige processen administratief op orde zijn. Zo werk en denk je mee over de inrichting en uitrol van het centrale inkoopsysteem en ben je verantwoordelijk voor het beheer hiervan. In een aanbestedingsprocedure, die je samen met en onder verantwoordelijkheid van de vakafdeling doorloopt, adviseer je over de juiste procedurekeuze en zie je toe op de kwaliteit van de aanbestedingsstukken. Je kunt moeiteloos schakelen tussen de behoeftes van de vakafdelingen, de juridische regels die horen bij overheidsinkoop en dat wat de markt te bieden heeft. Je vindt het leuk om kleine - en middelgrote aanbestedingen als inkoper te begeleiden. Dit ga je doen! Je bent het eerste aanspreekpunt voor operationele inkoop- en aanbestedingsgerelateerde vragen. Proactief adviseren over en verzorgen van kleine - en middelgrote aanbestedingen binnen de gemeenten Oisterwijk. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve organisatie van inkoop en het contractbeheersysteem. Je bent verantwoordelijk voor het kwalitatief op orde houden van templates en huisstijl van de afdeling inkoop. Je overlegt wekelijks met de inkoopadviseur over inkoop - en aanbesteding gerelateerde zaken. Je rapporteert aan de inkoopadviseur over aanbestedingen, gesignaleerde knelpunten, doet suggesties voor verbeteringen en verzamelt managementinformatie. P.S. Op verzoek van de opdrachtgever wordt deze interim opdracht alleen aangeboden obv een (tijdelijk) loondienstverband. Factureren als ZZP'er is niet mogelijk aangezien er gevraagd wordt om de arbeid persoonlijk uit te voeren (geen vervangingsrecht) en er onder leiding en toezicht zal worden gewerkt. ZZP'ers dienen daarom tijdelijk (bij ons) op de payroll te komen.
    1 broker | 16 uur | startdatum: 1-10-2018 | einddatum: 31-3-2019 | deadline: 19-9-2018
  • Tijdelijke Senior Aankoper Energie sector

    1 week geleden

    Onbekend - Brussel (BE)

    Tijdelijke Senior Aankoper Energie sector Ref. AN6492 Functie omschrijving Je bent verantwoordelijk voor aankopen en zet hiertoe een bestek- en gunningsproces op voor verschillende producten en diensten.  Je standaardiseert bestekken en optimaliseert het gunningsproces.  Je stemt de inhoudelijke noden af met de projectmanagers en Manager van de afdeling.  Je integreert bijdragen van ondersteunende diensten: business development, juridische dienst, …  Je voert (prijs)onderhandelingen met de (potentiële) leveranciers.  Je doet het nodige om de gestelde deadlines en afspraken met de klant na te komen.  Je helpt mee aan het uitwerken van nieuwe aankoopconcepten en bestekken.  Je zet een Supplier Quality Management-proces op binnen het kader van de overheidswetgeving.  Je staat desgevallend in voor het uitvoeren van marktonderzoek om o.a. tot de opmaak van een supplier panel te komen.  Je zet een Purchasing Documentation System op.  Je implementeert en optimaliseert tools om het aankoopproces te versterken (T&C, P2P, e-procurement). Vereiste ervaring: Buyer Indirect Materials   Commodity Trading   Data analyst   Public Procurement   Project Manager   Business process analysis   Ervaring in de energiesector   Perfecte mondeling en schriftelijke kennis van het Nederlands   Microsoft Office   SOLLICITEE
    1 broker
  • Interim Contractmanager

    1 week geleden

    Onbekend - Provincie Zuid-Holland (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Contractmanager (Provincie Zuid-Holland) Functie omschrijving Als Contractmanager maak je onderdeel uit van een projectteam dat verantwoordelijk is voor een cluster van projecten. Je stelt een plan op voor het aanbesteden en contractmanagement. Je leidt inkooptrajecten, waaronder onderhandse, nationale, Europese aanbestedingen en verzorgt minicompetities voortkomende uit raamovereenkomsten. Je hebt een technische achtergrond en bent in staat om operationeel zaken aan te sturen. Je hebt de regie over het leveranciers- en contractmanagement. Je beheert contracten, signaleert tijdig het aflopen en start het proces om te komen tot nieuwe contracten. Je bereidt onderhandelingen voor, voert onderhandelingen met leveranciers over de prijs, kwaliteit en leveringscondities van producten en diensten en stelt het contract op. Je bent in staat contractrisico's te minimaliseren en hierover te onderhandelen. Je voert periodiek, met de leverancier, leveranciers/contractbeoordelingsgesprekken, rapporteert de resultaten en monitort deze. Je verricht marktonderzoek en verzamelt en beoordeelt objectieve markt-, product- en leveranciersinformatie. Je beheert inkoopprocedures en bijbehorende systemen. Je stuurt op rechtmatigheid en doelmatigheid op de afdeling. Functie eisen: Je dient beschikbaar te zijn voor 36 uur per week; Je hebt minimaal een HBO opleiding; Je opleidingsniveau is duidelijk terug te vinden in je CV (van max 5 A4) en je kunt indien nodig kopieën van diploma’s beschikbaar stellen; Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring opgedaan met contractmanagement voor technisch onderhoud. Niet alleen ben je op de hoogte van E&C contracten maar je hebt in de uitvoeringsfase van infrastructurele projecten, als Contractmanager een zelfstandige en actieve rol gehad in de contractbeheersing. De werkervaring moet duidelijk terug te vinden zijn in het CV. Je hebt minimaal een PRINCE2 Foundation certificaat of haalt dit vóór 1 oktober 2018 Competenties: Een positieve en kritische werkhouding;  Eigenaarschap tonen; Verantwoording nemen; Proactief;  Plannen en organiseren;  Verbinder;  Inspirerend; Hands-on aanpak; Zelfstandig. Aanbod De interim-positie start z.s.m. , met een inzet van 36 uur per week, en heeft een looptijd 6 maanden, met een optie tot verlenging. In principe kom je voor de duur van de opdracht in dienst van ons, tenzij je aantoonbaar als ZZP’er gekwalificeerd bent. 
    1 broker
  • Interim Senior Inkoper

    1 week geleden

    Onbekend - Noord-Brabant (NL)

    Voor onze opdrachtgever, zijn wij momenteel aan het werven voor een:  Interim Senior Inkoper (provincie Noord-Brabant) Functie omschrijving Bij deze organisatie zijn onderdelen van de functie verschillende projecten met wisselende deadlines. Je bent een brug tussen deze projecten en leveranciers. Jouw aandachtsgebieden zijn o.a.: ICT, HRM en Facilitaire Services. Je houdt hierbij rekening met de geldende bedrijfsregels en procedures. Daarnaast voer je analyses en marktscans uit, verzorg je de planning en activiteiten gericht op het relatiebeheer met en tussen stakeholders. Verder herken jij jezelf in de volgende eisen: Afgeronde HBO of WO opleiding Minimaal 5 jaar inkoopervaring Ervaring in de zorgsector is een vereiste Stressbestendigheid Affiniteit met ICT, HRM en Facilitaire inkooptrajecten Aanbod Een interim-positie bij een gerenommeerde opdrachtgever start 25 september 36 uur per week voor initieel 4 maanden met optie tot verlenging. In principe kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest Interim, tenzij je aantoonbaar als ZZP’er gekwalificeerd bent.
    1 broker
  • Interim MRO/ Service Buyer

    2 weken geleden

    Onbekend - Midden Nederland (NL)

    Interim MRO / Service Buyer   Heb jij de MRO inkoopervaring om onze opdrachtgever per direct te kunnen ondersteunen?  Organisatie Opdrachtgever is één van de grootste leveranciers op het gebied printing & packaging. Het is een internationaal opererende organisatie die in Nederland in het midden van het land gevestigd is.  Functie omschrijving In deze functie ben je primair verantwoordelijk voor het inkopen van MRO diensten en producten, maar ook voor andere diensten en producten die benodigd zijn voor het draaiende houden van de business. Naast het inkopen wordt er ook van je gevraagd om optimalisatie van de inkoop te verkrijgen op bijvoorbeeld het gebied van kosten, kwaliteit en voorwaarden. Daar waar nodig ook nieuwe leveranciers inzetten om dit voor elkaar te krijgen. In deze functie leg je verantwoording af aan de Procurement Director Indirect Materials and Services. Je bent de verbinder tussen de interne klant en de leveranciers. Wat ga je doen? Je bent verantwoordelijk voor: de inkoop van MRO diensten en producten onderhandelen met leveranciers en het verkrijgen van optimale inkoopcondities. verkrijgen van kostenbesparingen en Portfolio Management uitvoeren van leveranciers analyses afstemmen van de behoeftes van de business en voorstellen te doen met betrekking tot opties en alternatieven voor optimale productkosten Functie eisen minimaal 5 jaar werkervaring in soortgelijke inkooprol en in vergelijkbare sector aantoonbare onderhandelings- en contracterende vaardigheden  ervaring in projectmanagement (pre) zelfsturend, maar kan ook goed in teamverband werken ervaring met SAP Ariba (pre) analytisch sterk; HBO denk- en werkniveau vaardig met Lean Six Sigma  omgevingsbewust en verbindend. Competenties Aanpassingsvermogen Verantwoordelijk Probleemoplossend Samenwerken Verbinden Sterke communicatieve vaardigenheden zowel in woord als geschrift in Nederlands en Engels Aanbod De opdracht is voor 9-12 maanden voor 40 uur per week. 
    1 broker