Procurement opdrachten | 30 opdrachten
  • Senior contractmanager | IUC EZK | 36 uur | 3 maanden | Den Haag

    1 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Voor het IUC EZK in Den Haag zijn wij op zoek naar een Senior contractmanager: Omschrijving werkzaamheden: Je overlegt regelmatig met de leverancier(s) en help je de interne klant bij het specificeren van hun wensen. Je bent in staat om draagvlak te creëren voor alle fasen van het contract. Vanwege de financiële impact van de contracten zoek je actief de samenwerking met collegae van de andere teams van Bedrijfsvoering. FUNCTIE EISEN Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding en je hebt aanvullende inkoopopleidingen gedaan zoals NEVI 1 en 2. Je hebt minimaal drie jaar ervaring in de volle breedte van het werkveld van ICTleveranciers en diensten. Je hebt in het bijzonder kennis van hardware voor in een rekencentrum en voor de werkplek. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van contract- en leveranciersmanagement. Eigenschappen van deze vacature Functiegroep Procurement / inkoop Contractmanagement Functienaam Inkoop Functieniveau senior Werkervaring Jaren 3 – 5 jaar 5 – 10 jaar 10+ jaa
    1 broker | startdatum: maart 26, 2019 | einddatum: juni 30, 2019
  • Operations Manager bij Neways – Eindhoven

    2 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    AevesBenefit is voor Neways op zoek naar een: Operations Manager Organisatie Als Manager Operations rapporteer je aan de Managing Director en maak je deel uit van het Management Team. Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van de Operationele organisatie (Warehouse/Productie) en de Supply Chain (Inkoop/ Planning). In deze functie geef je direct leiding aan het OT (Operationele Team) bestaande uit 8 professionals en indirect aan ongeveer 170 vaste en een wisselend aantal flexibele krachten (actueel ruim 180). Functie Primaire focus ligt op het realiseren en optimaliseren van de gewenste resultaten op vlak van QLTC. Je houdt zicht op de resultaten en schept de juiste randvoorwaarden om optimaal te kunnen presteren. Je bent zo nauw betrokken bij de operatie en draagt zorg voor een continue verbetering en optimale afstemming van de wensen van de klant en de mogelijkheden van de organisatie. Je vertaalt de bedrijfsdoelstellingen naar de operationele organisatie en draagt zorg voor het verder professionaliseren en structureren van de werkwijzen en procedures. Klantgerichtheid staat bij Neways centraal, dat betekent dat we een hoge mate van flexibiliteit verwachten van de organisatie en zijn medewerkers. Het stellen van de juiste prioriteiten op basis van de kennis van dat moment is soms uitdagend en vraagt om een voortdurende goed inzicht in de actuele situatie en besluitvaardigheid daarmee de verder gelegen doelstellingen niet uit het oog verliezend. Je draagt zorg voor de uitvoer van strategische projecten binnen je werkgebied. Je bent de motivator en inspirator van je team en draagt zorgt voor de verdere doorontwikkeling ervan alsmede van de daaronder vallende afdelingen. We maken onderdeel uit van de Newaysgroep. Binnen de Holding zijn er groepsdirecteuren actief op het vlak van operations, logistiek en inkoop waaraan je functioneel rapporteert. Vanuit deze rol ben je mede verantwoordelijk voor het uitrollen van groepsbrede processen. De organisatie is voortdurend in verandering om verder te verbeteren. Er is een op lean-principes gebaseerde verbeterstructuur geïntroduceerd waarin visual management een wezenlijke rol speelt. Het verder uitbouwen van deze structuur en realiseren van een continue verbetercultuur is één van de uitdagingen welke prioriteit zal hebben. We zoeken een ervaren Interim manager met kennis van onze wereld met zijn uitdagingen en flexibiliteit. Een persoon die ervaring heeft met operations en supply chain. Een gedreven zelfstandige ad interim professional die niet de boel omgooit maar iemand die de zaken lopende houdt en weer goed overdraagt aan zijn of haar structurele opvolger. Flexibel is om de gehele periode te overbruggen. Iemand die: • Het operationele team aanstuurt in de dagelijks hectiek en op basis van het opgestelde operationele jaarplan (en daar de goede balans in pakt). • De teamleden motiveert, coacht, bijstuurt daar waar nodig, men hen komt tot oplossingen ingeval de situatie daarom vraagt. • Overkoepelende zaken en escalaties oppakt en de teamleden daarin ontzorgt en ondersteunt. • Connectie zoekt met de interne en externe stakeholders • Een goede inschatting kan maken van prioriteiten en daarop stuurt en knopen doorhakt daar waar nodig. • Rust en overzicht bewaart maar actie onderneemt indien de situatie daarom vraagt. • De situatie goed kan aanvoelen, vertrouwen uitstraalt en geeft en op basis hiervan acteert. • Die met het team de samenwerking opzoekt maar ingeval dat moet er ook boven kan staan. • Iemand die vanuit zijn persoon als natuurlijk leider wordt gezien en die voor het resultaat wil gaan, die niet voor persoonlijk gewin gaat maar het juist zijn team(lid) gunt om te “scoren”.
    1 broker
  • INKOPER EUROPESE AANBESTEDINGEN

    1 dag geleden

    Onbekend - Zwolle

    Omdat Yacht blijft groeien, zoeken wij gedreven inkopers die graag van meerwaarde willen zijn voor onze opdrachtgevers (vaak de topwerkgevers van Nederland). Groei jij als Inkoper Europese aanbesteding met ons mee? Wij zijn op zoek naar kandidaten die willen werken in de regio Noord Nederlarnd (Groningen, Drenthe en Friesland). Als Inkoper Europese aanbesteding adviseer je over inkoop en aanbesteding en je begeleidt (Europese) aanbestedingstrajecten voor zowel individuele opdrachtgevers als multidisciplinaire teams. Je ontwikkelt standaard hulpmiddelen (zoals inkoopvoorwaarden), stelt inkoop- en aanbestedingsprocedures op en maakt inkoopprocessen inzichtelijk. Je ziet toe op de implementatie en uitvoering van het vastgestelde beleid, bewaakt de kwaliteit en voortgang en doet voorstellen tot bijstelling van het beleid. Je voert inkoopanalyses uit en vertaalt deze naar inkoopactieplannen en -strategieën. Je bent intermediair bij inkoop- en aanbestedingsprocessen of conflicten met leveranciers, aannemers e.d. en handelt claims af. Je behandelt vakinhoudelijk de complexe zaken.
    1 broker
  • SENIOR IT PROJECT MANAGER PROCUREMENT (ARIBA)

    1 dag geleden

    ASML Netherlands B.V. - Veldhoven

    Job Description You are the Project Manager who takes ownership in projects that have impact across ASML. You ensure that projects are well embedded within boundaries. You understand the importance of stakeholder management and build a strong network within ASML. As Project Manager you will be responsible for, but not limited to: ⦁ Project Reporting & Monitoring: ⦁ Ensure timely delivery & quality of overall reporting and project management deliverables.  ⦁ Provide guidance during the financial forecasting (budget) process and proactively assist regular financial management. ⦁ Prepare communication and escalations on issues, risks and required mitigation actions to the project sponsor and stakeholders. ⦁ Project management: ⦁ Understand the business requirements and ensure that 'the product' will satisfy these. ⦁ Prepare and control project schedules that accurately reflect tasks, time estimates and resources (including personnel, technology and equipment) associated with each task to reach project deliverables. Define project roles and responsibilities. ⦁ Measure project deliverables on quality and completeness regularly to ensure that the project will satisfy the relevant quality standards. ⦁ Perform pro-active stakeholder management and contribute to change management as required. ⦁ Improvements: ⦁ Capture lessons learned during the project and share these pro-actively with Project Board at project phase gates and closure, and provide (mitigating) actions. ⦁ Contribute to the development and implementation of quality standards.   Job Mission As Project Manager you deliver ASML’s projects in the procurement domain, using the ASML Project Management Methodology. Currently this concerns two projects:  1. Contract authoring and negotiation: ASML strives to use standard SAP ARIBA functionality to author our supplier contracts using standard clauses.  2. Technical product documentation creation & distribution: ASML is planning to replace the tooling used to create the technical product documentation package and distribute it to its suppliers and internal users. This starts from assembling the package from Siemens TC and SAP and ends with distributing it through supplier collaboration portals to authorized viewers. 
    1 broker
  • Business/Informatie Analist | 36 uur | Regio Groningen

    3 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    RVO is binnen de afdeling Informatiemanagement en processen op zoek naar een business/ informatieanalist voor de ondersteuning van de Tijdelijke Commissie Mijnbouwschade Groningen (TCMG). Als analist richt je je in de 1e plaats op de doorontwikkeling van een aantal bedrijfsapplicaties. Het systeem waarmee bewoners hun schades kunnen melden (Loket) en het zaaksysteem voor de afhandeling binnen TCMG. De werkzaamheden zijn sterk data- en procesgeorienteerd, kennis van SQL is noodzakelijk. Je werkt analysevraagstukken en ontwerpen uit die betrekking hebben op wijzigingen in de (legacy) bedrijfsapplicatie. En naast deze werkzaamheden die gericht zijn op het huidige systeemlandschap, kan je ook mee gaan draaien in een team dat zich bezig houdt met uitwerking van businessanalyses en architectuur voor langere termijnoplossing. Een greep uit de werkzaamheden die je verricht: Eisen en wensen vanuit de business vertalen in specificaties en ontwerpen. Analyseren van gewenste wijzigingen en komen tot reele afwegingen en verwezenlijkbare oplossingen voor de korte en langere termijn. Mogelijkheden verkennen en uitwerken met de betrokkenen zoals de ICT leverancier, de uitvoeringsorganisatie, contractmanagement, afdeling IB etc. Oplossingen verder uitwerken op ontwerpniveau. Begeleiding bouw- en testwerkzaamheden. Documenteren bestaand systeem in samenwerking met functioneel beheer De werkzaamheden voer je uit in een omgeving die zeer dynamisch is door verscheidenheid in stakeholders, door tijdsdruk en politieke invloed. Jij kan omgaan met de tegenstrijdige belangen en opereert sterk in een omgeving die ook weerstand kent.
    1 broker | startdatum: april 1, 2019
  • Senior Adviseur Bedrijfsvoering | 36 uur | Regio Zuid-Holland

    3 dagen geleden

    Onbekend - Den Haag

    Als senior adviseur Europees aanbesteden adviseer je en voer je zelfstandig binnen teamverband Europese aanbestedingstrajecten uit voor de categorie Tolk en Vertaaldiensten. Je adviseert vanuit je expertise de behoeftestellers over de toepassing van Europese aanbestedingsregels en de inrichting van Europese aanbestedingsprojecten vanaf opstart van een aanbesteding tot en met de implementatie van de overeenkomst, in lijn met de kaders van de categorie. Je brengt de eisen en de wensen van de deelnemers bij elkaar in een beschrijvend document dat is afgestemd op de categorie, de behoefte en de markt. Je verzorgt als penvoerder binnen de projectorganisatie van de Europese aanbesteding alle aanbestedingsdocumenten en stemt deze af in lijn met de daarvoor geldende procedures, en stemt deze af met de supervisor. Je wordt geacht zelfstandig en in samenwerking te kunnen werken binnen de kaders van de categorie en de projectorganisatie. Uiteraard ben je op de hoogte van relevante ontwikkelingen binnen het vakgebied en binnen de Rijksinkooporganisatie.
    1 broker | startdatum: maart 1, 2019
  • Tijdelijke Technisch Administratief Aankoper

    4 dagen geleden

    Onbekend - Antwerpen (BE)

    Start: ASAP  Duur: 3 maanden Plaats: Antwerpen Doel:  een vlotte werking van de projecten op de werf garanderen. Functie omschrijving Verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van bestellingen, onderhouden en beheren van de daartoe beschikbare middelen. Verantwoordelijk voor het volledig aankoopproces (beperkte handelingsbevoegdheid) en controle van de onderaannemers. Aankoopstrategie volgen : kadercontracten respecteren, aankopen groeperen, betalingsvoorwaarden respecteren Onderhandelingen : prijzen onderhandelen voor bestellingen (10k), prijsvergelijkingen opstellen, nieuwe leveranciers zoeken. Dagelijkse opvolging van aankoop gerelateerde problemen. Plannen en organiseren van taken, opdrachten, oplossingen op korte termijn die concrete repercussies hebben voor collega’s. Screening en opvolging van nieuwe en bestaande leveranciers. Onderhouden van goede relaties binnen en buiten de organisatie. Aanmaken bestelbonnen leveranciers/onderaannemers en afhaalbonnen voor de techniekers. Administratie: dossierbeheer, unieke werfmeldingen opmaken en controleren, offertes aanvragen, controle onderaannemers (VCA, RSZ, inhoudingsplicht). Goedkeuringsproces opstarten en opvolgen, aanmaken leveranciers, klassement leverbons en po’s, controle orderbevestiging, aanvraag contract nota’s aan leveranciers. Goods Receipt magazijn en opvolging voor levering op de werven. Opvolging leveranciersfacturen en credit nota’s in het ERP systeem. Steeds in samenspraak met Finance en Contract Managers. Rapporteert aan de Business Unit Manager. Profiel 5 j ervaring in aankoop Technische achtergrond, bv. HVAC, elektriciteit Kennis van veiligheid op werven Vlot Nederlandstalig in woord en geschrift, Engelstalig Ondernemerschap, flexibiliteit, goed voorkomen, charisma, respect, zeer goede interpersoonlijke vaardigheden. Klant- en resultaatgericht  SOLLICITEE
    1 broker
  • Interim Implementatie expert inkoop en contractmanagement

    1 week geleden

    Onbekend - Utrecht (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Implementatie expert inkoop en contractmanagement (Utrecht) Functie omschrijving Jij gaat in de rol van implementatie expert inkoop en contractmanagement een bijdrage leveren aan het realiseren van de verbeterpunten. Eén van de speerpunten daarbij is in ieder geval contract- en leveranciersmanagement en contractbeheer.  Daarnaast krijg je een aantal organisatie onderdelen toegewezen, waaronder het sociaal domein, waar jij de uitkomsten van de transitie gaat implementeren en borgen. Bij de implementatie zijn het opgave gestuurd werken en waarde gedreven sturen en verantwoorden belangrijke randvoorwaarden.  Je taken zijn:  Het (door-)ontwikkelen van het inkoop- en contractmanagement beleid;  Samen met stakeholders contract- en leveranciersmanagement ontwerpen en borgen in de organisatie;  Verdere invulling geven aan de inkooptransitie binnen de gehele organisatie, met focus op het sociaal domein; - Inkoop- en contractmanagement gerelateerde tools ontwikkelen voor het verder professionaliseren van inkoop;  Bijdragen aan de ontwikkeling van de inkooporganisatie naar een hoger niveau;  Een advies geven over de taken, verantwoordelijkheden, competenties en expertise voor een vast te werven strategisch inkoopadviseur voor het sociaal domein. Functie eisen: Hebt ervaring met complexe inkoop implementatievraagstukken binnen de overheid;  Hebt eerder opdrachten ingevuld waarbij je inkoop en contract- en leveranciersmanagement verder geprofessionaliseerd hebt;  Hebt WO/HBO werk- en denkniveau en meerjarige ervaring met projectmatig en resultaatgericht werken;  Hebt een aanvullende inkoop opleiding, bijvoorbeeld minimaal Nevi 2; Je hebt een aanvullende opleiding contractmanagement, bij voorkeur Cats CM, of Nevi. Functie wensen: Hebt aantoonbare ervaring met inkoop- en contractmanagement binnen het sociaal domein; Aanbod De interim-positie start z.s.m., met een inzet van 24 uur per week, en heeft een looptijd van zes maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. 
    1 broker
  • Interim Operationeel Inkoper

    1 week geleden

    Onbekend - Den Helder (NL)

    Voor één van onze opdrachtgevers, het Ministerie van Defensie (DMI) Koninklijke Marine, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als: Interim Operationeel Projectinkoper (Den Helder) Organisatie De Directie Materiele Instandhouding (DMI) maakt onderdeel uit van de Koninklijke Marine en valt onder het Ministerie van Defensie, en is als zodanig belast met de verwerving van materieel en het uitbesteden van werk ten behoeve van de Nederlandse Strijdkrachten. De DMI zorgt voor de instandhouding en de modificaties van het materieel van de Koninklijke Marine (KM). De Afdeling Inkoop van de DMI is verantwoordelijk voor het verwervingstraject ten aanzien van de in dit kader benodigde diensten. Functie omschrijving Als Projectinkoper ben je belast met het tot stand brengen van contracten en (internationale) overeenkomsten in het kader van verwerving van goederen en met name diensten op gebied van het inhuur personeel. Ook begeleid je trajecten in behandeling bij afdelingsmedewerkers. Functie eisen: HBO opleiding, aangevuld met PEP of NEVI 2 (tactisch) dan wel daarmee overeenstemmend; of aantoonbare werkervaring op HBO werk- en denkniveau, aangevuld met PEP of NEVI 2 (tactisch) dan wel daarmee overeenstemmend. Kennis van het inkoopproces, inkoopregelgeving en -procedures bij defensie en de EG-lADy-regelgeving. Kennis van de logistieke en financiele processen. Kennis van de Nederlandse en de Engelse taal. Inzicht en vaardigheid in het werken met het voorraadadministratiesysteem Vaardigheid in het werken met kantoorautomatisering. Communicatieve en contactuele vaardigheden. Functie wensen: (SAP) en Negometrix zijn een pre. Competenties: Ruime mate van zelfstandigheid Goed organisatie- en coördinatievermogen. Grote mate van accuratesse Grote mate van stabiliteit en integriteit. Initiatiefrijk, overtuigingskracht Aanbod De interim-positie start z.s.m., met een inzet van 36 uur per week, en heeft een looptijd van twaalf maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. 
    1 broker
  • Tijdelijke Sr. Buyer Hard Facilities ad interim

    1 week geleden

    Onbekend - Gent (BE)

    Tijdelijke Sr. Buyer Hard Facilities ad interim Ref. AN6785 Start:      ASAP Duur:      initieel 3 maanden Locatie:  Gent Functie omschrijving In samenwerking met uw interne klanten verzorgt u de tenders, contracting en de aankoopstrategieën voor enkele grote aankoopdossiers in het facilitaire domein, zowel voor het hoofdkantoor als de ongeveer 100 lokale kantoren. Specifieke kennis/ervaring op dit vlak is een must. Kernwoorden: elektriciteitscontract, maintenance/gebouwenonderhoud, HVAC, huurcontracten, immobiliën/real estate, outsourcing / insourcing etc. U bent verantwoordelijk voor de leveranciersselectie, analyse in- outsourcing, meerjaren contracten, het beheer van de tenders. U zoekt naar kostenbesparingen waarbij u toch de nodige middelen en kwaliteit van de dienstverlening kunt garanderen. U bouwt en onderhoud lange termijnrelaties met de leveranciers. U bereidt de voornaamste aankoopcontracten voor, onderhandelt en sluit ze af, implementeert ze, inclusief de SLA's; en bewaakt de uitvoering, bewaakt de contract nazorg zowel intern als extern. U rapporteert aan het Hoofd van de entiteiten BeNeFraD. Eventuele ervaring in het aankopen op Europees vlak voor meer generalistische dossiers op groepsniveau is een plus.  Profiel Maturiteit, met strategische aankoopervaring, u weet uw weg te vinden alsook met weerstand overweg te kunnen. Sterke procurement ervaring met facilitaire / technische aankoopcategorieën is een must. Affiniteit met aankopen onder de Wet op Overheidsopdrachten of heeft ervaring met het respecteren van de termijnen en volgen van regels. U weet van aanpakken Ervaring in complexe, logistieke of retail omgeving en/of facility management Zeer goede kennis van het Nederlands is een must.  U kunt projecten beheren. U beschikt over sterke onderhandelings- en communicatievaardigheden. SOLLICITEE
    1 broker
  • Junior Aankoop ondersteuning

    1 week geleden

    Onbekend - Gent (BE)

    Junior Aankoop ondersteuning   AN6782 Start: Asap Duur: minstens 2 jaar  Locatie: Gent Onze klant in Gent is voor een groot project op zoek naar een jonge, frisse persoonlijkheid met zin voor organisatie en goede social skills ter ondersteuning van de aankoopafdeling. Functie omschrijving Je staat in voor de lancering en opvolging van alle prijsaanvragen voor het project Je houdt het overzicht van alle prijsaanvragen bij en de status van de offertes Je staat in voor de opvolging en planning van de onderhandelingen Je neemt contact op met de leveranciers en met de project medewerkers en gaat in overleg. Je bent verantwoordelijk voor het leveranciersbestand. Profiel Master of bachelordiploma  Administratief sterk in je schoenen staan Sterk organisatietalent  Goede social skills  Nauwkeurig Kennis SAP is een plus  SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Aankoop ondersteuning

    1 week geleden

    Onbekend - Gent (BE)

    Tijdelijke Aankoop ondersteuning AN6783 Start: Asap Duur: minstens 2 jaar  Locatie: Gent Onze klant in Gent is voor een groot project op zoek naar een sterke administratieve ondersteuning voor de aankoopafdeling. Functie omschrijving Je staat in voor de lancering en opvolging van alle prijsaanvragen voor het project Je houdt het overzicht van alle prijsaanvragen bij en de status van de offertes Je staat in voor de opvolging en planning van de onderhandelingen Je neemt contact op met de leveranciers en met de project medewerkers en gaat in overleg. Je bent verantwoordelijk voor het leveranciersbestand. Profiel Ervaring op de aankoopdienst Administratief sterk  Sterk organisatietalent  Goede social skills  Nauwkeurig Kennis SAP is een plus SOLLICITEE
    1 broker
  • Interim Buyer European Transportation

    1 week geleden

    Onbekend - Rotterdam

    For an FMCG company in the Randstad I am looking for an Interim Buyer European Transportation. Are you an experienced transport procurement professional? Do you have extensive experience in negotiation and strategic sourcing? Do you have experience in European tenders for bulk transport? Do you like to work in a multicultural working environment and are you directly available? Then please keep reading! The main tasks and responsibilities of the Interim Buyer European Transportation include: Develop and implement best-in-class strategies for the European transportation network Support operational teams in defining the tenders Negotiate existing and new transport contracts Manage commercial relationships with existing and new suppliers Investigate the market trends and offerings and implement specific supplier relationship management strategies tailored to the business needs Drive complexity reduction projects (e.g. harmonisation of network, specifications, and suppliers) Support logistics and manufacturing network rationalisation projects Support in delivering cash and savings programs across the logistics activities Skills and expertise: Higher professional education / university degree Extensive experience in negotiation and strategic sourcing Fluent in English and willing to work in an international environment Exemplify a high degree of personal integrity Enjoy working in a virtual and multicultural working environment Do you recognise yourself in this profile? Then please get in touch!
    1 broker
  • Project Coördinator Inkoper

    1 week geleden

    Onbekend - Amsterdam

    Voor een klant in de voedselindustrie zoek ik naar een Interim Project Coördinator Inkoper. Dit is een commerciële opdracht met veel projectmatige werkzaamheden. Ben jij in staat om het assortimentsportfolio vanaf grondstof tot aan eind verpakt product te beheren en te managen? Lees dan verder! Functie: Fungeren als schakel tussen Commercie & Supplychain bij keuze van product en verpakking Onderhouden en managen van de contracten met leveranciers Strategische inkoper ondersteunen Het marketing team ondersteunen voor het verkrijgen van de juiste artwork specificaties Vereiste: Minimaal 5 jaar werkervaring Afgeronde HBO Kennis van verpakkingsmaterialen Werkervaring als Project Coördinator Inkoper Spreekt de functie Project Coördinator Inkoper jou aan? Reageer dan meteen.
    1 broker
  • Interim Strategisch Inkoper

    1 week geleden

    Onbekend - Noord-Holland (NL)

    DH6779 Interim Strategisch Inkoper Opdrachtgever : anoniem Standplaats         : Noord-Holland Functie InQuest is voor haar opdrachtgever aan het werven voor een: Interim Strategisch Inkoper  (Noord-Holland / 32 uur per week) Ben jij een inkoper met veel daadkracht, en ben jij in staat om mee te bouwen aan het opzetten en implementeren van het inkoopbeleid? Dan is deze rol echt iets voor jou! Organisatie Onze opdrachtgever houdt zich bezig met permanente energievoorziening, een schoner milieu en een betere gezondheid.  Functie omschrijving Als Strategisch Inkoper ben je verantwoordelijk voor het opzetten en implementeren van het inkoopbeleid. Naast het professionaliseren van het inkoopbeleid, draai je tevens mee in het operationele- en tactische proces (minimaal 50% van de arbeidstijd). Je zet doelen vanuit het bestuursbeleid en zakelijk beleid om naar een inkoopvisie en –missie Je ontwikkelt een inkoop- en aanbestedingsbeleid inclusief inkoopdoelen Je hebt een belangrijk aandeel in het ontwikkelen van de inkooporganisatie naar een nog hoger niveau, je voegt kennis toe Je voert een inkoopdiagnose uit Je voelt en ziet de verschillende bedrijfsbelangen en bent in staat deze te vertalen naar een afdelings- unit overstijgende inkoop- en aanbestedingsstrategie) Je begeleidt Aanbestedingsprocedures en soortgelijke trajecten Eisen Je bent in het bezit van een hbo-diploma (Bedrijfskunde, Werktuigbouwkunde, Logistiek,   Supply Chain) met daarbij een afgeronde NEVI 1 en NEVI 2 opleiding Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke rol Je hebt goede kennis van en ervaring met (Europees) aanbesteden  Sterke teamspeler, effectief communiceren op/met alle niveaus/functies Commercieel inzicht, sterke onderhandelaar, hands on mentaliteit Vasthoudend in het bereiken van het optimale resultaat Goed analytisch vermogen; werkt systematisch en planmatig bij het verzamelen en verwerken van gegevens; onderscheidt hoofd- en bijzaken van een probleem; maakt een helder onderscheid tussen geconstateerde feiten, mogelijke oorzaken en gevolgen Je hebt een positief kritische houding, staat open voor verandering en bent altijd op zoek naar optimale samenwerking Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Aanbod De opdracht is voor 32u per week en heeft een looptijd van 6 maanden. Solliciteren Neem voor vragen over deze vacature contact op met Wouter Brand (brand@inquest.nl / 06-42503390). Ben je geïnteresseerd in deze positie? Stuur dan jouw CV met korte motivatie via onderstaande sollicitatie button o.v.v. referentiecode DH 6779. SOLLICITEE
    1 broker