Procurement opdrachten | 17 opdrachten
  • Technisch inkoper

    1 dag geleden

    ENGIE Energie Nederland - Zwolle (NL)

    Voor onze opdrachtgever, zijn wij momenteel aan het werven voor een: Organisatie Interim (Jr) Inkoper IM6842 (provincie Groningen) Functie omschrijving Een interim-positie bij een gerenommeerde internationale opdrachtgever start zsm. voor initieel 6 maanden met optie tot verlenging. In principe kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest Interim, tenzij je aantoonbaar als ZZP’er gekwalificeerd bent.   Onderdelen van deze functie zijn veelal het op projectmatige basis inkopen van de vereiste projecten, goederen, diensten, investeringen, ten behoeve van de aan de Buyer toegewezen accounts. Dit in lijn met het inkoopplan en tegen de juiste condities, zodanig dat deze tijdig tegen de juiste prijs, kwaliteit en condities ter beschikking zijn. Daarnaast het leveren van advies aan projectleiding of management en ervoor zorgdragen dat risico’s en kosten worden geminimaliseerd, planningen worden gerespecteerd, rekening houdend met procedures en richtlijnen en met inachtneming van de organisatiebelangen op middellange en lange termijn, teneinde een overall optimaal resultaat te bewerkstelligen. -          HBO+ werk- en denkniveau (Techniek, inkoop, financieel, bedrijfskunde, rechten) -          SAP, powerpoint, Excel en Word kennis -          Zeer goede kennis van de Engelse taal NEVI of Inkoopacademie
    1 broker
  • Tactisch Inkoper

    2 dagen geleden

    Onbekend - Krimpen aan den Ijssel (NL)

    Interim Tactisch Inkoper Heb jij ervaring met werken in Technische omgeving en zoek jij een tijdelijke interim opdracht in de regio van Rotterdam? Reageer dan op deze dynamische functie! Organisatie Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het maken en produceren van transportmiddelen op het gebied van het verplaatsen van mensen in gebouwen en steden. De inkoopafdeling is verantwoordelijk voor het inkopen van goederen en diensten tegen optimale condities, het beheren van inkomende en uitgaande goederenstromen en voorraden en het verzorgen van een efficiënte productie- en transportplanning. Belangrijke pijlers voor deze afdeling zijn kostenbeheersing, efficiëntie en het realiseren van normen ten aanzien van kwaliteit en leverbetrouwbaarheid.  Functie omschrijving Onderhandelt (binnen vastgestelde kaders) met leveranciers over kwaliteit, prijs, levertijd en levervoorwaarden voor project gerelateerde productieonderdelen en stemt af met de strategisch inkoper Verricht administratieve handelingen met betrekking tot het inkoopproces, zoals het bijhouden van inkoopdata in het systeem (leveranciers, kostprijzen, artikelbeheer), factuurafhandeling en afhandeling van claims. Verricht onderzoek en analyse naar mogelijkheden tot kostenbeheersing en verbetering van inkoopcondities, bijvoorbeeld door het zoeken naar andere leveranciers of onderhandelingen met bestaande leveranciers Signaleert en treedt op bij afwijkingen, verstoringen of niet nakomen van afspraken (ten aanzien van tijdigheid en kwaliteit) en bewerkstelligt samen met de leverancier oplossingen; begeleidt en beoordeelt de eerste inkoopprocessen voor nieuwe/ gewijzigde producten en draagt contacten en informatie aan het einde van het project over aan de strategisch inkoper Monitort, analyseert en beoordeelt leveranciers(prestaties), stelt verbeteracties op en beslist over het al dan niet voortzetten van de relatie; monitort, analyseert en beoordeelt de eerste inkoopprocessen voor nieuwe/ gewijzigde producten Generen en monitoren van inkooporders mbt investeringsaanvragen Functie eisen HBO werk- en denkniveau, aangevuld met inkoopopleidingen zoals Inkoop Academie en/of NEVI Enkele jaren inkoopervaring Vaardig in Nederlands en Engels (woord en geschrift)
    1 broker
  • Interim Inkoopadviseur

    2 dagen geleden

    Onbekend - (NL)

    Functie: Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als:   Interim Inkoopadviseur (Den Haag) Organisatie Organisatie: Voor de aanbestedingen is een medewerker aangetrokken ten behoeve van begeleiding etc. De medewerker inkoop zal hier echter wel in betrokken worden en samenwerken met de medewerker die de aanbestedingen draait. Daar waar nodig zal de medewerker inkoop informatie aanleveren ten behoeve van de aanbestedingen.  De medewerker inkoop is betrokken bij het gehele inkoopproces, dit begint bij het bepalen van de inkoopbehoefte. Je bepaalt per onderwerp welke strategisch het beste past. Verantwoordelijk voor alle inkoopdossiers. Je werkt mee aan een enorme diversiteit van type inkoopvraagstukken. De ene keer gaat het over de catering en de andere keer ben je bezig met ICT dienstverlening.  Functie omschrijving Functieomschrijving: - Begeleiden (onder leiding van een Senior Inkoper) van Meervoudig Onderhandse trajecten, Nationale aanbestedingen en Europese aanbestedingen; - Onderhouden van leveranciersrelaties; - Proactief adviseren en het bieden van ondersteuning met betrekking tot aanbestedingen; - Advisering contractmanagement. In de voorbereidingsfase van de uitvraag draag ik zorg aan het opstellen van het contract. Geef advies over de beheersbaarheid; - Organisatie breed adviseren over nieuwe contracten; - Inhuur van extern personeel; - Adviseren over de manier van het uitvragen van een dienst, marktonderzoek, offertedocumenten opstellen, beoordelen van offertes; - Uitvoeren van spend analyses; - Van het voorbereiden van een aanbesteding (in welke vorm dan ook) tot de implementatie van een contract; - Opstellen en bijhouden van het inkoopbeleid. Hierover dient het MT geadviseerd te worden; - Vanuit de inkoopvraagstukken zich verantwoorden bij tijdens de accountantscontroles; - Verantwoordelijk voor de juiste contractafhandeling ten aanzien van de financiële administratie; - Bijhouden van wetswijzigingen. Functie eisen: - Moet wel enig sinds ervaring hebben binnen de Rijks inkoop.  - Zelfstandig en in groepsverband kunnen werken; - Omgaan met vertrouwelijke informatie; - Kunnen opereren / schakelen tussen zowel operationeel, tactische als strategisch niveau; - Rechtmatig kunnen werken binnen de kaders van de aanbestedingswet; Functie wensen: Nevi 1; Aanbod Aanbod: De interim-positie start 19 augustus 2019 t/m 13 februari 2020, met een inzet van 2 a 3 dagen per week, en heeft een looptijd van zes maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. 
    1 broker
  • Tijdelijke Business en change analist Nutssector, buitenverlichting Change certificaat en kennis van procesmanagement technieken vereist

    6 dagen geleden

    Onbekend - Gent (BE)

    Start: 09.08.2019 Duur: 1 jaar Locatie: Gentse met occasionele verplaatsingen in België Reageren vóór 15.07 Functie omschrijving samenwerken met verschillende collega’s van de verschillende betrokken afdelingen (investeringswerken, exploitatie, asset management, klantendienst, aankoop/logistiek, IT,….) en   je ontwikkelt zo een breed netwerk in de organisatie. waarde te bereiken binnen budget en tijdsafspraken, door de scope en behoeften creatief in te vullen. hoe je project-producten ontwikkelt, realiseert en verankert binnen de juiste afdelingen, leveranciers en aannemers.  hoe je een draagvlak creëert bij verschillende afdelingen, klanten, aannemers en andere stakeholders. alles omtrent kennisverruiming van klanteninteractie- en/of supply chain processen, de bijhorende ondersteunende systemen, organisatie en cultuur.  projectmanagement – en procesanalyse technieken te beleven en toe te passen in de praktijk (vb. Agile, CAP, Value Stream Mapping, beheren <> managen, start-up technieken,...) Als business en change analist lever je, vanuit je eigen expertise, input bij het tot stand komen van de projectdefinitie en de roadmap om de doelstellingen te bereiken.  Je vertaalt behoeften van verschillende interne en externe klanten/stakeholders naar de juiste business analyses en/of oplossingen.  Je vertaalt deze nieuwe oplossingen naar de juiste klantgerichte communicaties en trainingen en andere change acties. Je zorgt voor een actieve change mindset bij alle betrokken projectmedewerkers.  Je combineert individueel diepgaand analysewerk met het faciliteren van werkgroepen om zo naast het samen werken aan de juiste oplossing ook de change bij alle actoren te versnellen.  Je creëert synergie en snelheid door nieuwe noden (innovatie) enerzijds en behoeften die ontstaan door de fusie anderzijds in creatieve oplossingen te verzoenen.  Je anticipeert tijdig op eventuele problemen door het detecteren, inschatten en escaleren van de risico’s en knelpunten.  Profiel Je hebt een master diploma Je hebt 3 jaar aantoonbare ervaring in de nutsector (must) Je hebt 5 jaar aantoonbare ervaring met procesmanagement technieken (procesanalyse, doorvoeren van procesverbeteringen, lean,...) (must) Je hebt 5 jaar ervaring in het opmaken van een trainingsaanpak voor de verschillende doelgroepen, het pedagogisch opmaken van trainingen en de coördinatie van alle trainingseffort binnen een project Je hebt 5 jaar relevante ervaring in het opmaken van communicaties op maat van de doelgroep (incl. sociale media) Je slaagt erin te werken vanuit een helicopterview zonder aan operationeel pragmatisme in te boeten Je hebt een perfecte mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands Bij interesse voeg jouw Change certificaat toe Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN6920 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Operationele Demand and Supply Planner

    6 dagen geleden

    Onbekend - Temse (BE)

    Start: 01.08.2019 Duur: 9 maanden Locatie: Temse Functie omschrijving Als Planner sta je in voor een correct stockbeheer van alle componenten (grondstoffen, verpakkingen..) zodat stockbreuken, met standstills in productie als gevolg, niet voorkomen. De planning ligt in lijn met de beschikbare resources, zorgt voor optimale doorlooptijden en overschrijdt de gewenste stockniveaus niet. Het gewicht ligt vooral op de maand- en weekplanning. De dagplanning zal tijdens de vervanging door de productie supervisors op punt worden gezet op basis van de afgeleverde weekplanning. De lange termijn forecast is een resultaat van de gezamenlijke oefening tijdens de S&OP cyclus. Je stelt een efficiënte planning op voor een grote verscheidenheid aan SKU’s in de verschillende businessunits.  Hierbij moet de lokale stock en in de Europese magazijnen steeds aan de klantenvraag kunnen voldoen.  Je onderhoud een goede communicatie met interne en externe stakeholders (o.a. productie, aankoop, CS, QA, magazijn, OEM- en tolklanten) om supply, productie en demand op elkaar af te stemmen. Je overlegt met de lokale en Europese demand planners om in SAP de correcte forecast te bepalen.  Je beheert en verwerkt alle gegevens m.b.t. planning en forecasting met het oog op het correct onderhouden van SAP en de processen. Je neemt deel aan meetings. Je werkt steeds in overleg met je collega’s tbv  Voorraadbeheer voor verpakkingsmaterialen, grondstoffen, productiegoederen en trading goods Opleveren weekplanning  Opmaken dagplanning iss met productie Bepalen van ordergrootte en timing Je rapporteert aan de Operations Manager Profiel Je hebt min. 3 jaar relevante ervaring Je hebt grondige kennis van productieplanning en voorraadbeheer Je hebt kennis van de relevante KPI’s, zoals stockrotatie, stocklevels, OTIF, etc. Je hebt goede kennis van SAP/APO, MS Office (Excel/Word) Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Frans of Duits is een plus.  Je kan goed probleemsituaties inschatten, zowel product gerelateerd als financieel Je werkt oplossingsgericht en kan je collega’s motiveren, hiertoe communiceer je constructief met de nodige tact Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN6920 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Project Buyer

    6 dagen geleden

    Onbekend - Antwerpen (BE)

    Start: ASAP Duur: 6 maanden + 6 maanden Rgio: Antwerpen Functie omschrijving Autonoom project aankoper van A tot Z, dwz vanaf de RFQ’s, analyse offertes, onderhandeling, contractering en bestelling bij de leveranciers en onderaannemers van de beste offerte. Het betreft technische aankopen onder bestaande EPC contracten. Steeds in samenwerking met de aankoop collega’s, de project ingenieurs en de engineering afdeling, met het Project Management, R&D, Kwaliteit, Logistiek en Operations. Je bent ervoor verantwoordelijk dat de verschillende targets worden behaald, op vlak van projectkwaliteit, tijdige oplevering, kost, technologie,  duurzaamheid en Risk Management. Opvolging van de leveranciers project performantie.  Profiel Senior aankoopervaring, kan zelfstandig werken. Technische achtergrond Autonoom kunnen werken Onderhandelingen  Ervaring met EPC-contracten is een plus Vlot spreken en schrijven in Nederlands (of Frans) en Engels Solliciteren Heb je interesse in deze opdracht, graag reageren met je recent CV, beschikbaarheid, motivatie en all-in dagtarief naar Marjan Bergmans via bergmans@inquest.be  0476/687.280 of Rina De Reys via dereys@inquest.be 0477/068.691. SOLLICITEE
    1 broker
  • Interim 2X Medior Inkoopadviseur

    1 week geleden

    Onbekend - Leiden (NL)

    Functie: Voor één van onze opdrachtgevers, in de publieke sector, zijn we momenteel kandidaten aan het selecteren voor een rol als:   Interim Medior Inkoopadviseur (Leiden) Functie omschrijving Functieomschrijving: De inkoopadviseurs van de Team inkoop begeleiden en adviseren de aanbestedingen van haar partners. Het betreft een grote variatie van aanbestedingen. De nadruk voor onderhavige uitvraag ligt grotendeels op aanbestedingen in het facilitaire werkveld. Naast aanbestedingen binnen het facilitaire werkveld zal de kandidaat ook worden ingezet bij aanbestedingen met betrekking tot andere diensten, leveringen en werken.   Wat ga je doen Je adviseert bij het proces van inkoop en aanbesteding over de te volgen inkoopstrategie, het beleid, de procedures en methoden waarbij rechtmatigheid en doelmatigheid belangrijke randvoorwaarden zijn. Belangrijk daarbij is dat je eventuele mogelijkheden van gezamenlijke inkoop signaleert en coördineert. Je adviseert over multidisciplinaire vraagstukken, waaronder ook MVI. Daarnaast ben je ambassadeur van de inkoopafdeling. Dit houdt in dat je met enthousiasme inkoop op de kaart zet bij de diverse klanten, onder andere door voorlichting te geven over het inkoopbeleid, inkooptools, aanbestedingen en raamovereenkomsten. Je moet ook zicht hebben en kunnen handelen naar de omgevingsinvloeden bij de projecten waarbij de gemeenten en Servicepunt71 betrokken zijn. Daadkrachtig adviseren is een vereiste evenals gevoel voor het krachtenveld en de samenwerking met meerdere opdrachtgevers bij gezamenlijke aanbestedingen.   Functie eisen: De kandidaat moet minimaal 3 jaar relevante werkervaring hebben op inkoopgebied De kandidaat moet ervaring met het zelfstandig begeleiden van complexe meervoudig onderhandse aanbestedingen en/of Europese aanbestedingen De kandidaat dient per 1 augustus 2019 beschikbaar te zijn. De kandidaat heeft bij voorkeur een Inkoopopleiding afgerond Aantoonbare ervaring met het zelfstandig en projectmatig uitvoeren van aanbestedingstrajecten van zowel leveringen, diensten als werken. Toelichting (onderdeel van de motivatiebrief) welke rol en werkzaamheden de kandidaat heeft vervuld bij enkele (Europese) aanbestedingen Uitvoeren van (complexe) aanbestedingstrajecten van zowel leveringen, diensten als werken. Competenties: Klantgerichtheid Communicatief vaardig Proactief Aanbod Aanbod: De interim-positie start 1 augustus 2019, met een inzet van 32 uur per week, en heeft een looptijd van zes maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt de opdracht als ZZP’er uitvoeren. Wanneer je niet als ZZP’er geregistreerd bent kom je voor de duur van de opdracht in dienst van InQuest. Gesprekken vinden plaats op 23-07-2019/24-07-2019.
    1 broker
  • Temporary Sr. Buyer ICT & Professional Services

    1 week geleden

    Onbekend - South of Brussels (BE)

    Start: ASAP Duration: 31.12.2019 extendable Location: south of Brussels Functie omschrijving Develop IT and telecom strategies identifying new savings / value add opportunities, secure customer alignment, and execute.  Apply TCO strategy using the sourcing process which includes: spend analysis, internal needs analysis, analyse the suppliers market, collect supplier information, develop the strategy, launch a competitive bidding (RFx), implement the contract. Lead such sourcing projects and drive them to successful completion in order to deliver solutions to your business partners and drive savings, efficiencies and supplier performance improvements. Evaluate supplier capabilities, cost structure, risks, and partnership potential. Develop strong relationships with internal business partners. Establish pricing grid Sourcing and procurement of SW (mainly off the shelf), HW, cloud applications and services (e.g. installation, configuration, implementation) You will work in a procurement team of experts. You can make use of existing templates and a preferred supplier list. Profiel Preferably Master in Economics or Information Technology or other business related field.  6-10 years in senior Sourcing role, with at least four of those years being in technology categories.  Resultdriven. Highly collaborative style with superior negotiation skills and techniques.  Strong analytical skills, with strategic thought process. Clear affinity for legal and compliance aspects.  Team player with the ability to work in cross-functional teams. Proactive, independent and responsive with ability to work self-directed in fast paced, multitask and matrixed environment. Advanced ability to partner with clients and suppliers in forward-thinking strategic development and relationship building. Proven track record of sourcing in an extended enterprise environment; is familiar with indirect spend categories and capable of sourcing, negotiating, and contracting efficiently and effectively. Proven track record in developing and executing strategic plans, influencing skills, managing complex projects and leading collaborative relationships in a cross-functional team environment. Advanced written and verbal communication skills in English.  Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN6920 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Sr. Aankoper Food

    1 week geleden

    Onbekend - Leuvense (BE)

    Start: 16 augustus Duur: 6 maanden verlengbaar Regio: Leuvense Functie omschrijving Als (Senior) Aankoper ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van aan jou toegewezen assortimenten binnen de categorie Food (o.a. charcuterie, patisserie, frozen, wijnen en spirits) voor de groep. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van een categorie-visie in functie van het aankoop- en merkenbeleid van de organisatie en deze te vertalen naar zowel prijs, promo-& marketing en kwaliteit toe. Je staat daarnaast in voor de brutomarges. Je lanceert prijsaanvragen en onderhandelt met de leveranciers rond prijs, kwaliteit, promoties, levertermijn en betalingsvoorwaarden. Je volgt ontwikkelingen en trends op het gebied van categoriemanagement in foodretail en foodservice op de voet op. Hierbij wordt een hoge mate van klantgerichtheid verwacht om de klantbehoefte optimaal in kaart te brengen. Je onderhoudt en evalueert jouw leveranciers-portefeuille op basis van de vooropgestelde KPI’s en SLA’s en stuurt bij waar nodig. Je bent bereid om ook administratieve taken af te handelen. Focus ligt wel op de aankoopactiviteiten van a tot z, incl. de onderhandelingen voeren met de leveranciers met kennis van zaken en steeds rekening houdend met het marketingbudget.   Je rapporteert aan de aankoopdirecteur van de Belgische groep en onderhoudt tevens goede contacten met alle collega’s binnen de groep. Je bent bereid om verplaatsingen te maken naar andere vestigingen. Profiel Minimum 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Ervaring met de voedings(bij voorkeur) of FMCG sector is een sterke troef. Ervaring binnen een multinational is een sterke plus. Kennis van gestructureerd en procesmatig werken is een vereiste. Ervaring met de sourcing van A-merken is een plus Ervaring met marketing budgetten (geen marketing aankoop, wel om deze kennis mee te kunnen nemen in de onderhandelingen) Goede onderhandelingsvaardigheden, analytisch inzicht en organisatorisch sterk. Flexibel, resultaat gedreven en operationeel ingesteld. Kennis van AS400 is een plus. Vlot drietalig in het Nederlands-Frans-Engels. Team-player  Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN6920 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Tijdelijke Sr. Project Aankoper Constructies Voor internationale en gerenommeerde projecten

    1 week geleden

    Onbekend - Gent (BE)

    Start: 8 juli Duur: min. 6 maanden Locatie: Gentse Functie omschrijving Je bent verantwoordelijk voor de inkoop van staal, technische wisselstukken en toebehoren. Je voert prijsonderhandelingen, sluit aankoopcontracten af, stelt afroeporders in. Je zoekt voortdurend naar de beste prijs/kwaliteit verhoudingen en volgt de trends op in de markt. Je werkt de backlog mee weg zodat begin augustus de werven vlot kunnen herstarten. Je controleert de bestelaanvragen op volledigheid en duidelijkheid. Je doet prijs-aanvragen bij leveranciers, analyseert offertes en maakt bestellingen op. Je analyseert, optimaliseert en automatiseert aankoopprocessen Je evalueert op continue basis de bestaande leveranciers, en stuurt bij waar nodig. Je gaat steeds op zoek naar nieuwe potentiële leveranciers en onderaannemers. Je werkt proactief en je staat garant voor een efficiënte opvolging van jouw bestellingen. Je werkt in nauw overleg samen met de operationeel manager, de verantwoordelijke van het tekenbureau, de projectleiders en de onderhoudsverantwoordelijke van wie je de bestelaanvragen met bijhorende specificaties ontvangt zodat de productie- en projectplanning gerespecteerd wordt. Je bent zeer nauw betrokken bij veiligheid, gezondheid, milieu- en kwaliteitsvoorschriften en je respecteert procedures en werkvoorschriften. Je volgt jouw dossiers punctueel op Je onderhoudt een goede relatie met externe en interne gesprekspartners. Je maakt deel uit van een sterk geëngageerd en gemotiveerd team.  Je rapporteert via KPI’s aan de CFO aangaande jouw acties en resultaten. Profiel technische achtergrond (bachelor, master Ind.Ing.) of gelijkwaardig door ervaring minimum 3 jaar relevante inkoopervaring  affiniteit met de bouw kennis van de leveranciersmarkt in een industriële productieomgeving  sterk onderhandelaar  een hands-on mentaliteit, werkt nauwkeurig sterk communicatief (N-F-E), een teamplayer, positieve werkattitude  Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV in word formaat met vermelding van referentiecode AN6920 naar bergmans@inquest.be of dereys@inquest.be  SOLLICITEE
    1 broker
  • Senior contractmanager Werken – Den Haag

    1 maand geleden

    Onbekend - Onbekend

    AevesBenefit is voor het Ministerie van Buitenlandse Zaken – afdeling WereldWijdWerken op zoek naar een: Senior contractmanager Werken Organisatie Voor de afdeling WereldWijdWerken (3W), Control en Contractmanagement, is er behoefte aan een tijdelijke versterking (maximaal 2 jaar) van een contractmanager en wel specifiek voor contracten op het gebied van Werken. Dit betreft een geheel nieuwe functie welke binnen een aantal kaders door de in te huren contractmanager nader ingevuld gaat worden. Er zijn twee directe collega’s, contractmanagers, waarmee samengewerkt wordt. Om een beeld te geven van de werkzaamheden zijn hieronder de taken, niet uitputtend en in willekeurige volgorde, van de contractmanager werken beschreven. Voor de werkomgeving waarbinnen de contractmanager werkzaam zal zijn verwijzen wij naar de website van 3W waar alle geleverde diensten en werkzaamheden beschreven worden: https://www.sso3w.nl Functie Taken Concept werken contract mede opstellen (aan de hand van het nieuwe contractmodel werken (FiDiC) per najaar 2019). Binnen het contract zoeken naar optimalisatie van de aspecten kwaliteit, kosten en risico’s. Definitief contract opstellen na gunning. Bewaken van het contract. Bepalen (voorafgaand aan de aanbestedingsprocedure) en monitoring van de evt. KPI’s. Rapporteren/ nauwkeurig verslaglegging van gesprekken betreffende contract zowel intern als extern. Zorgdragen voor verbeteren van toekomstige contracten. Vastleggen van wijzigingen (meerwerk) in contract. Onderhandelingen voeren (afstemmen) betreffende meer/minder werk met veelal buitenlandse aannemer/adviseur. Bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de afdeling op het gebied van gebruik van contracten. Bijdrage leveren aan het optimaliseren werkprocessen. Contractregistratie in Planon, daarnaast registratie in desbetreffende Excelsheet voor verkrijgen van overzicht en inzicht. Verlenging en indexaties van contracten. Advisering op het gebied van voorselectiecriteria bij marktverkenning. Het ondersteunen van de projectmanager bij het (juiste) gebruik van de raamovereenkomst adviesdiensten. Advisering mbt CAR verzekeringen, Bankgaranties en verplichtingen tbv BTW afdracht.
    1 broker
  • A.I. HEAD OF SUPPLY CHAIN ENGINEERING

    1 maand geleden

    Onbekend - Amsterdam

    FUNCTIE You are responsible for: Evaluates (new) Supply Chain concepts and designs for new or existing value streams, in line with the O2C strategy of the business. Your scope will be the global Integrated E2E Supply Chain Develop the Supply Chain network and capabilities based on the inputs from the business group O2C strategy Analyzes new scenarios and quantifies the performance with end-to-end scope for management decisions working closely together with adjacent functions Contributes to the deployment of tactical, financial and operational plans by driving continuous improvement in supply chain performance through Supply Chain analysis and process improvements. Organizes and develops analytics towards the defined Supply Chain metrics Initiates, coordinates and integrates improvements through projects of Supply Chain process optimization and organizational change within field of expertise Works closely with IT experts to clarify requirements and approve solutions designs by IT. Assesses product-to-plan allocation and identifies opportunities for reallocation, identify improvements in production/logistics strategy , implement Kanban concept within and between factories Provides general requirements to M2O and O2C (and I2M via O2C) in order to transform into the Supply Chain of the future Prioritizes and drives performance improvements that will have the biggest overall impact on the business results and towards customers Challenging the status quo, mentoring, and embedding a mindset of continuous improvement to achieve the best performance results.
    1 broker | Fulltime
  • A.I. HEAD OF INTEGRAL WAREHOUSING AND DISTRIBUTION STRATEGY

    1 maand geleden

    Onbekend - Amsterdam

    FUNCTIE You are responsible for: Defining Integral Warehousing & Distribution strategy Driving and deploying new operational processes & tools together with the external partners as well as internal teams that enhance supply chain efficiency and drive productivity Driving continuous improvement of supply chain performance and reduction of IWD costs in line with AOP targets Driving of logistics process simplifications and improvements for end to end ownership / view and control Reviewing our current distribution center setup (amount, regional presence etc.) and analyzing the impact of the increasing online business Developing data & analytics tools/processes to better analyze product flows and related costs Drive supply chain DfX programs / productivity ensuring that quality, safety and customer service levels Implementing innovative solutions (new technologies) and driving Lean/DM to enhance supply chain performance Deploying new organization of GTEC and PCT (GBS) Strategic selection of logistics provider (in partnership with Business Groups, F&D and Procurement, provider partnership and strategic management globally)
    1 broker | Fulltime
  • A.I. HEAD OF DIGITAL SUPPLY CHAIN

    1 maand geleden

    Onbekend - Amsterdam

    FUNCTIE You are responsible for Build and create the e-commerce and digital Supply Chain strategy, coordinating improvements and process optimization, having a meaningful impact on our online business Contributes to the deployment of tactical, financial and operational plans by driving continuous improvement through Supply Chain analysis and process improvements based on digital innovation. Develop and improve the SC resources, systems & processes to support our Consumers & Customers e-commerce requirements and ambitions. Drive efficiency and nurture operational excellence in the operations for the ecommerce channels, like direct online and centrally led accounts, finding opportunities and stimulate the use of the right systems, capabilities & resources Finding creative solutions for upcoming problems, setting up and managing different projects Build and mentor the online Supply Chain team, encouraging them to improve
    1 broker | Fulltime
  • SENIOR BUYER (PROJECTBASIS)

    1 maand geleden

    Onbekend - Zuid-Holland

    FUNCTIE Het opstellen van een gedifferentieerde inkoopstrategie dienovereenkomstig het inkoopbeleid; Het bijdragen aan een complete objectieve specificatie van de in te kopen goederen en diensten; Het aanvragen en (mede)evalueren van offertes (op technische conformiteit, prijs, kwaliteit en planning) in overleg met de interne gebruikers van de afdeling Project Execution; Het selecteren van de beste leverancier(s) op basis van de gedifferentieerde inkoopstrategie; Het opstellen en beheren van contracten en andere schriftelijke overeenkomsten tussen GPR en leveranciers voor de aankoop van goederen en diensten; Het registeren van geplaatste en geleverde orders en verschaffen van inlichtingen over de lopende bestellingen c.q. voortgang van de werkzaamheden; Toezien op correcte naleving van contracten door leveranciers, zo nodig reclameren bij leveranciers als zij in gebreke blijven en zoeken naar alternatieven; Aannemen van klachten van interne gebruikers en zorgdragen voor afhandeling; Het adviseren van de Section Head Purchasing & Stores over het gebruik van methoden en toepassing van werkwijzen binnen het eigen vakgebied.
    1 broker | Fulltime