Legal opdrachten | 18 opdrachten
  • BEDRIJFSJURIST RAAF

    14 uur geleden

    Onbekend - Rotterdam

    18 Einddatum: 31-12-2018 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 24 Sluitingsdatum: 25-09-2018 om 17:00 uur Het afhandelen van aanvragen Regeling Aanvraag Andere Functie met eventueel opvolgende bezwaren en beroepen. Het afhandelen van de al lopende bezwaren, beroepen en hoger beroepen als gevolg van de Personele Reorganisatie. Verantwoordelijkheden Aanvragen Regeling Aanvraag Andere Functie (RAAF); Inhoudelijke beoordeling van de aanvraag RAAF; Concipiëren advies naar aanleiding van RAAF zittingen met een toetsingscie; Tijdig, zorgvuldig en uniform afhandelen van lopende bezwaarschriften inzake besluiten Plaatsing of ander genomen besluiten; Inhoudelijke procederen tav beroepen en hoger beroepen bij de rechtbank/Centrale Raad van Beroep als gevolg van de besluiten; Deelnemen in de rol van secretaris in de Bezwaar Advies Cie (BAC); Vaktechnisch overleg met secretarissen landelijk tbv uniformiteit en zorgvuldigheid. Vakmatige taken Aanvragen Regeling Aanvraag Andere Functie (RAAF); Inhoudelijke beoordeling van de aanvraag RAAF; Concipiëren advies naar aanleiding van RAAF zittingen met een toetsingscie; Afhandelen bezwaar, Beroep en hoger Beroep Indiend nodig het regelen en organiseren van BAC-zittingen; Concipiëren advies BAC of adviescommissie; Inhoudelijk beargumenteerd afhandelen van bezwaarschrift in de vorm van een beslissing op bezwaar; Inhoudelijk procederen tav, cq. verweer voeren op, beroepen en hoger beroepen.
    1 broker | 24 uur | startdatum: 19-11-2018 | einddatum: 31-12-2018 | deadline: 25-09-2018
  • Interim Legal Counsel

    1 dag geleden

    Onbekend - Amsterdam

    Voor een internationale organisatie, actief in consumer electronics ben ik op zoek naar een breed inzetbare interim Commercial Counsel, voor een korte opdracht van 3 dagen per week. Als Interim Commercial Counsel ben je onderdeel van het EMEA Legal team en verantwoordelijk voor het opstellen en het uitonderhandelen van diverse commerciële contracten. Daarnaast ben je als aanspreekpunt van de business verantwoordelijk voor allerhande juridische vragen. Profiel Interim Commercial Legal Counsel Afgeronde WO opleiding rechten. Minimaal 3 jaar relevante werkervaring opgedaan in het bedrijfsleven. Gedegen kennis van en ervaring met commerciële contracten. Een gezonde dosis interesse en flexibiliteit. Goed gevoel voor ondernemerschap. Vloeiend in Engels (woord en geschrift), extra taal is een plus. Heb je interesse? Solliciteer dan direct online of neem contact op voor meer informatie. Vertrouwelijke behandeling is vanzelfsprekend gegarandeerd.
    1 broker
  • Interim Legal Counsel

    1 dag geleden

    Onbekend - Rotterdam

    For an international software company, based in Rotterdam, I'm looking for an experienced interim Legal Counsel, with a broad knowledge of commercial (IT/ICT) contracts and GDPR/privacy. Nice project for 2 days per week (possibly 3), until the end of the year. As interim Legal Counsel, you're responsible for contract drafting and negotiations, also from a GDPR point of view. As a second member of the Legal team, you're also responsible for a diverse range of other legal work, helping the business grow further. Profile Masters in Law. Minimum of 5 years of relevant work experience, preferably in-house. Knowledge of IT/ICT markets is a plus. Broad legal experience, with a specialty in contracts and privacy. Strong communicator and business partner. Fluent in English. Interested? Please contact me as soon as possible.
    1 broker
  • Interim Corporate Counsel

    1 dag geleden

    Onbekend - Amsterdam

    For a large trust office in Amsterdam, we're currently looking for an experienced interim Corporate Counsel, for a great project of three to six months. Job Description Assisting clients in implementation, incorporation and optimising of holding, financing, and real estate companies Evaluating, reviewing and preparing all relevant legal documents and regulations in relation to the client (from a directors point of view) Keeping the client company in legal good standing Taking part in developing restructuring plans or other transactions in compliance with recommendations of the local regulatory body, including spin – offs, mergers and acquisitions Assisting and attending of board meetings and shareholders meetings Actively participate in our growth ambitions by marketing our service offering Your profile You hold a Masters degree in Dutch (corporate) law You have at least seven years of experience and affinity with corporate legal services Knowledge of financial services is a plus You are fluent in English, both verbally and in writing Interested? Please contact us or apply now!
    1 broker
  • Interim Privacy Counsel

    1 dag geleden

    Onbekend - Amsterdam

    For a large international software company in Amsterdam, we are now looking for an experienced interim Legal Counsel, with significant experience in the field of GDPR negotiations. The interim Privacy Counsel/Officer will provide advice and support with respect to privacy/data protection/information security matters to the business, whilst enabling business innovation, coordinating and managing data privacy issues across the business’ operations. You will mainly be responsible for contract drafting and negotiations, all GDPR related. Tasks: Provide strategic advice and direction on privacy issues across the group and assist in determining privacy objectives and priorities globally Be the subject-matter expert in respect of data protection providing advice and support on all data protection issues which arise Management of key stakeholders to ensure their support of and alignment with the privacy programme’s objectives and requirements Proactively identifying, evaluating and managing risks in a way that enables the organisation to deliver sustainable business growth Contract drafting and negotiations Working with Heads of Legal. Competencies: Strong privacy and data protection-related legal experience in-house or with a law firm as a lawyer or Data Protection Officer Significant experience in privacy and data protection and the application of European and Global legislation (big plus) Ability to communicative effectively with sales and procurement, but also with security and risk professionals, engineers, software developers, product development, business intelligence analysts, R&D, Human Resources,  and other teams. Are you interested and available on short notice? Apply today!
    1 broker
  • Kandidaat-notaris (40 uur)

    2 dagen geleden

    Onbekend - Spijkenisse

    Wat u gaat doen en wat we van u vragen, leest u hieronder. Taken U bent werkzaam op het gebied van personen- en familierecht en de registergoederenpraktijk. U adviseert cliënten over juridische zaken. U bent verantwoordelijk voor het opstellen van huwelijkse voorwaarden, testamenten en samenlevingscontracten. U ondersteunt de notaris bij zijn / haar werkzaamheden. U bereidt akten en stukken voor. U onderhoudt contact met cliënten. U bestudeert literatuur en jurisprudentie. U legt gemaakte afspraken en verklaringen rechtsgeldig vast in notariële akten. U neemt de notaris waar bij afwezigheid. Eisen U beschikt over een afgeronde wo-opleiding Notarieel Recht. U bent waarnemingsbevoegd als kandidaat-notaris. U bent gespecialiseerd in personen- en familierecht en onroerend goedrecht. U hebt minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan als kandidaat-notaris. U hebt een proactieve werkhouding. U bent klantgericht, flexibel, accuraat, stressbestendig en representatief. U beschikt over goede communicatieve eigenschappen. U kunt zelfstandig werken. U beheerst de Nederlandse taal uitstekend. U bent bereid over 3 jaar de notaris van de sectie Personen- en Familierecht op te volgen.
    1 broker | 40 uur
  • Juridisch adviseur HRM

    4 dagen geleden

    Onbekend - Midden Nederland

    je handelt zienswijzen en bezwaarschriften af tegen beslissingen genomen op basis van de wet- en regelgeving (zoals de AWB); je toetst (samen met commissieleden) de aanvragen voor deelname aan de regeling op ontvankelijkheid; je bent gespreksleider bij gesprekken om na te gaan in hoeverre tot een oplossing kan worden gekomen zonder verdere bezwaarschriftenprocedure; je organiseert en voert hoor-/wederhoorgesprekken en maakt gespreksverslagen; je stelt adviezen op en conceptbeslissingen op bezwaar; je stelt verweerschriften op; je bewaakt de voortgang van de procedures/dossiers; je koppelt de eventuele consequenties van de procedures terug aan de betrokken afdelingen en doet verbetervoorstellen in het kader van de juridische kwaliteitszorg. Eisen je beschikt over een juridische opleiding op hbo-/wo-niveau (hbo-SJD, hbo-Rechten, wo-Rechtsgeleerdheid); je hebt minimaal 5 jaar recente relevante werkervaring met uitvoering van werk van AWB met name Bezwaar & Beroep binnen het publieke domein; je hebt gedegen kennis van de Algemene wet bestuursrecht (Awb); je hebt kennis van en ervaring met Office pakketten en meer specifiek Excel; je bent in staat om onder tijdsdruk te werken in verband met reactie- en indieningstermijnen; je bent analytisch sterk en in staat om integraal, procesmatig en in oplossingen te denken. Reageren Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en/of wil je meer weten over deze functie? Neem dan uiterlijk woensdag 19 september a.s. voor 16.00 uur contact op met Judith Steinfort of Nancy Keesmaat via onderstaand formulier of telefoonnummer 079 – 3631919.
    1 broker | 9 maanden met optie tot verlenging | 24 uur | startdatum: 3 oktober 2018
  • Juridisch adviseur bestuursrecht

    4 dagen geleden

    Onbekend - Gelderland

    n onze directe opdrachtgevers, een gemeente in de provincie Gelderland, ben ik op zoek naar een allround juridisch adviseur. Functieomschrijving Het team Juridische zaken bestaat uit 7 medewerkers en is op zoek naar tijdelijk extra capaciteit in de rol van allround juridisch adviseur die van aanpakken weet en die goed thuis is in het juridisch vakgebied. In deze uitdagende functie wordt verwacht dat je optreedt als allround juridisch adviseur met o.a. de navolgende taken: juridische advisering en ondersteuning; procesvertegenwoordiging; klachtencoördinatie; coördinatie van regelgeving en beleidsregels. Eisen je beschikt over een afgeronde WO opleiding Rechten; je hebt minimaal 3 jaar ervaring als juridisch adviseur binnen een gemeente; je hebt ervaring met het toetsen van bestemmingsplannen; je hebt een goed gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen en weet het bestuur op een tijdige en adequate manier te adviseren; je hebt oog voor de ontwikkelingen in overheidsland; je hebt een klantgerichte houding en uitstekende communicatieve en adviesvaardigheden in woord en geschrift; je bent vasthoudend en flexibel waar nodig en je hebt een proactieve en op samenwerking gerichte houding. Reageren  Herken je jezelf in dit profiel en wil je in aanmerking komen voor deze opdracht of meer informatie ontvangen, neem dan uiterlijk woensdag 19 september a.s. contact op met Judith Steinfort via onderstaand formulier of telefoonnummer 079 – 3631919.
    1 broker | 3 maanden | 24 uur | startdatum: 1 oktober 2018
  • Vergunningverlener Wabo (32 uur)

    4 dagen geleden

    Onbekend - Noord-Brabant

    Wat u gaat doen en wat we van u vragen, leest u hieronder. Taken  U toetst zelfstandig omgevingsvergunningen aan wet- en regelgeving en verordeningen voor de activiteiten bouwen, milieu, handelen in strijd met de regels ruimtelijke ordening, aanleg en kap. U bent het aanspreekpunt voor de aanvrager van een vergunning, waarbij u de regie voert over het proces van aanvraag tot het afgeven van de vergunning. U zorgt voor interne afstemming met collega’s van de verschillende vakteams en extern met ketenpartners zoals de Welstands- of Monumentencommissie, de brandweer, het waterschap, Rijkswaterstaat en de omgevingsdienst. U bewaakt de verschillende uitvoeringsprocessen en draagt zorg voor de toetsing van omgevingsvergunningen en principeverzoeken aan het bestemmingsplan. U levert financiële gegevens aan en verwerkt deze, zoals bijvoorbeeld de verantwoording van leges, facturen Squit-Key, de jaarrekening, de kadernota, de tussenrapportage of de financiële paragraaf. U handelt procedures binnen de wettelijke termijnen af. U adviseert het bestuur inzake specifieke omgevingsvergunningen en de Wabo in het algemeen. U levert informatie over wet- en regelgeving en procedures aan in- en externe partijen. U draagt mede zorg voor baliediensten en schriftelijke en telefonische klantvragen. U neemt deel aan en ondersteunt projectgroepen, zoals voor de Omgevingswet. U vertegenwoordigt de gemeente bij bezwaar- en (hoger) beroepszaken. U ondersteunt bij overige zaken binnen het team. Eisen  U hebt ervaring met het afhandelen van omgevingsvergunningen. U hebt ervaring met het Bouwbesluit en ROM-advisering. U hebt kennis van Squit. Deze eisen zijn harde selectiecriteria. Als u hier niet aan voldoet, heeft reageren geen zin. Wensen  U beschikt over een hbo werk- en denkniveau met een bouw- en/of milieutechnische achtergrond. U hebt juridische kennis van de Wabo en hieraan gerelateerde wetgeving. U hebt minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan bij een gemeente.
    1 broker | 32 uur
  • Juridisch adviseur (24 uur)

    5 dagen geleden

    Onbekend - Noord-Brabant

    Wat u gaat doen en wat we van u vragen, leest u hieronder. Taken  U begeleidt, toetst en beoordeelt verzoeken inzake de Wet openbaarheid van bestuur, adviseert over ondergrondse infrastructuur (onder andere Telecommunicatiewet), mandaatregeling, bomenrecht, Wet op de lijkbezorging, CAR-verzekering. U adviseert over een verscheidenheid aan juridische vraagstukken en trajecten op het gebied van contractenrecht en civielrechtelijke aangelegenheden, meer in het bijzonder over het beheer van de openbare ruimte en civiele (overheids)aansprakelijkheid. U verzorgt het opstellen, beoordelen en afhandelen van aansprakelijkstellingen, voert overleg met de wederpartij over de bewijsvoering en hoogte van de aansprakelijkstelling, onderzoekt de toedracht van de aansprakelijkstelling, voert overleg met verantwoordelijke collega’s en stelt het verweer op ten aanzien van de claim of aansprakelijkstelling richting bewoners, verzekeraars en juristen. U adviseert over en verleent ondersteuning bij het opstellen van rapportages, nota’s, brieven, formulieren, dagvaardingen en verweerschriften en verleent ondersteuning bij het vertegenwoordigen van de gemeente in gerechtelijke procedures. U adviseert over en verleent juridische ondersteuning aan verschillende afdelingen van de sector Stadsbeheer alsmede andere sectoren betreffende aansprakelijkstellingen door derden en (algemene) contractvoorwaarden. U neemt deel aan overleggen en onderhandelingen met contractpartners en de externe adviseurs. U analyseert en vertaalt de gewenste resultaten naar juridische consequenties, doet tekstvoorstellen en/of beoordeelt en toetst de voorstellen van contractpartners. U verleent ondersteuning bij het adviseren van het management bij de aanpak van problemen die juridische gevolgen kunnen hebben, adviseert over civielrechtelijke (aansprakelijkheids)aspecten van projecten en dat de gemeentelijke belangen daarbij optimaal worden behartigd. Eisen  U hebt minimaal een academisch werk- en denkniveau, bij voorkeur verkregen door een afgeronde wo-opleiding Rechten. U hebt kennis van en minimaal 3 jaar ervaring met civiel aansprakelijkheidsrecht en contractenrecht. Deze eisen zijn harde selectiecriteria. Als u hier niet aan voldoet, heeft reageren geen zin. Wensen  U hebt ervaring met Word, Excel, Outlook en het zaaksysteem. U bent werkzaam geweest binnen een overheidsorganisatie.
    1 broker | 24 uur
  • MEET-UP WITH YACHT LEGAL OVERHEID 27 SEPTEMBER

    6 dagen geleden

    YACHT Legal - Landelijk

    MEET-UP YACHT LEGAL  Wij komen graag in contact met juristen bestuursrecht die een tweede of derde stap in hun carrière willen maken als jurist bij de (rijks)overheid en zich verder willen ontwikkelen als professional. Nieuwe collega’s die ervaring willen opdoen bij de mooiste opdrachtgevers, inhoudelijk betrokken en enthousiast zijn, afwisseling zoeken én vakgenoten willen ontmoeten.  Deze Meet-up is vooral bedoeld om kennis te maken met YACHT en meer te weten te komen over wat het werken als interim professional inhoudt.  En wie weet verlaat jij deze avond met een dienstverband bij YACHT in het vooruitzicht! Ook ZZP'ers die meer willen weten over opdrachten via YACHT ontmoeten wij graag.  YACHT in het kort Als interim professional bij YACHT ben je verbindend, daadkrachtig en deskundig. Samen met jouw collega interim professionals werk je aan je eigen ontwikkeling en die van onze klanten. Je gaat verschillende opdrachten doen binnen jouw expertise waarbij wij ook kijken naar de uitdaging voor jou. Opdrachten op het gebied van het bestuursrecht (denk aan rollen als jurist bezwaar en beroep, handhaving, vergunningverleniing, APV of juridisch beleidsadviseur).  Elke opdrachtgever en elke situatie is anders, hierdoor neem je elke keer best practices mee en help je een volgende opdrachtgever ook weer vooruit. Daarnaast heb je binnen YACHT betrokken en enthousiaste collega's die ook met elkaar meer uit hun expertise halen. Zo kun je je aansluiten bij een van onze expert-teams, zelf een nieuw initiatief starten, een whitepaper schrijven of een nieuwe tool ontwikkelen. Buiten de vakinhoudelijke ontwikkeling helpen we je natuurlijk ook om op je persoonlijke competenties vooruit te komen. Als je hier behoefte aan hebt, beschikken we over verschillende coaches om je te helpen. Herken jij jezelf in bovenstaande en wil je meer weten? Kom dan naar onze Meet-up op donderdag 27 september tussen 18.00 en 21.00 uur bij YACHT in Utrecht (langs de A2).  Tijdens de Meet-up ontmoet je ons team, bestaande uit sales- en recruitment consultants. We vertellen je graag meer over onze opdrachtgevers, opdrachten en wat je van ons kunt verwachten. Ook zullen onze interim professionals, echte ervaringsdeskundigen, je meenemen in hun ervaringen en de uitdagingen die ook jij mogelijk aan gaat! Programma 18.00 - 19.00 uur     Inloop en buffet 19.00 - 19.30 uur     Centrale aftrap en presentatie over Yacht  19.30 - 20.30 uur     Kennismaking met consultants Yacht & interim professionals 20.30 - 21.00 uur     Netwerkborrel
    1 broker
  • BELEIDSMEDEWERKER RUIMTELIJKE ORDENING

    6 dagen geleden

    Gemeente - Barneveld

    Wil jij graag meedenken over het ontwikkelen en invoeren van beleid op planologisch gebied? En doe je dit ook nog eens graag bij een gemeente die houdt van een platte organisatiestructuur en waar veel verantwoordelijkheden bij de medewerker zelf liggen?   Bij de gemeente Barneveld hebben wij een vacature als Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening. Je begint op detacheringsbasis via Yacht, maar er staan meerdere interessante projecten gepland waardoor het maar zo kan zijn dat dit een baan voor de toekomst zou kunnen worden! Als Beleidsmedewerker heb je de volgende beleidsmatige- en juridische verantwoordelijkheden: Je helpt mee in het ontwikkelen en in de praktijk brengen van (ruimtelijk) beleid. Je stelt ruimtelijke plannen op, onderbouwt deze en geeft hierover advies. Bij afwijkende procedures speel jij een belangrijke rol. Bij juridische procedures vertegenwoordig jij de gemeente in de rechtszaal. Extra leuk is dat je bij de gemeente Barneveld een mooie afwisseling hebt tussen stedelijk én landelijk gebied. In principe is de functie voor 36 uur per week, maar mocht je minder willen werken dan is dat in overleg bespreekbaar. In eerste instantie is de opdracht voor 6 maanden, maar met een optie tot verlenging voor langere periode. De startdatum is in overleg, maar er wordt gestreefd naar uiterlijk 1 oktober.
    1 broker
  • Bezwaarjurist

    1 week geleden

    Onbekend - Flevoland

    n onze opdrachtgevers in Flevoland, zijn wij op zoek naar een bezwaarjurist. Functieomschrijving: Het team JZ bestaat uit diverse disciplines op het gebied van recht (bezwaarschriften, advisering) en inkoop. Je valt binnen het team onder de discipline bezwaarafhandeling. Het team heeft een sterk verantwoordelijkheidsgevoel voor het maatschappelijk belang en de organisatie. Er heerst een open en professionele cultuur waar veel ruimte is om elkaar te ontmoeten en te leren kennen. Het team is een juridisch expertisecentrum, met veel kennis en ervaring. De bezwaarjurist verricht de volgende werkzaamheden: is inzetbaar voor zowel de Algemene Kamer als voor de Sociale Kamer; biedt ondersteuning van de bezwaarschriftencommissie, dat wil zeggen het voorbereiden van zittingen van de commissie, het zorgen voor de verslaglegging tijdens de zitting en het opstellen van het advies op basis van de stukken, hetgeen tijdens de hoorzitting ter tafel gebracht is en de uitkomst van het raadkameroverleg van de commissie; in voorkomende gevallen ambtelijk horen van personen die een bezwaarschrift tegen een collegebesluit van de gemeente hebben ingediend; in voorkomende gevallen schrijven van de beslissing op bezwaar. Eisen: De opdrachtgever stelt de volgende eisen aan de kandidaat: afgeronde WO opleiding Rechten; aantoonbare actuele kennis van de Participatiewet, WMO 2015, Jeugdwet, WABO, RO, Wegenverkeerswet, BRP en overige wetgeving die aan de orde komt bij de Algemene Kamer; aantoonbare praktijkervaring met het behandelen van bezwaarschriften voor de Algemene Kamer en de Sociale Kamer bij een gemeente; aantoonbare ervaring met het schrijven van adviezen; in staat zijn om onder tijdsdruk te werken; netwerker; daarmee wordt bedoeld dat de kandidaat in staat is om binnen het stadhuis zijn eigen weg te vinden en om zo nodig af te stemmen met verschillende afdelingen en functionarissen; aanpakker; daarmee wordt bedoeld dat bezwaarzaken pro-actief opgepakt worden en dat de kandidaat niet wacht tot een zaak aan hem/haar wordt toegewezen; aantoonbare ervaring met Octopus; kennis van actuele jurisprudentie op het gebied van de Algemene Kamer en van de Sociale Kamer; analytisch sterk en goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en/of wil je meer weten over deze functie? Neem dan zo spoedig mogelijk maar uiterlijk vrijdag 21 september a.s. contact op met Anouk Nijman via of 079 – 363 19 19.   
    2 brokers | 2 maanden met optie op verlenging | 36 uur | startdatum: 1 oktober 2018
  • BEZWAARJURIST

    1 week geleden

    Onbekend - Amsterdam

    1-10-2018 Einddatum: 01-01-2019 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 32 Sluitingsdatum: 21-09-2018 om 08:00 uur Afhandelen bezwaarschriften van het cluster sociaal, Wmo en Participatiewet Als jurist handel je zelfstandig bezwaarschriften conform de Awb af; je beoordeelt op ontvankelijkheid van het bezwaarschrift, je bent voorzitter in de hoorzitting en je stelt het besluit op bezwaar op. Je bewaakt aan de hand van het digitale dossier van het bezwaar de voortgang, je zet de nodige stappen in de besluitvorming omtrent een bezwaar, je zorgt voor een tijdige afhandeling, maar ook voor zorgvuldige afhandeling. Je behaalt de benodigde productie per week. Je bewaakt en beheert jouw werkvoorraad van bezwaren. Ook adviseer je de primaire afdeling over het uitgevoerde beleid. Je draagt bij aan de optimalisatie en verbetering van de wijze van afhandeling van bezwaar en beroep binnen het team.
    1 broker | 32 uur | startdatum: 01-10-2018 | einddatum: 01-01-2019 | deadline: 21-09-2018
  • Contractmanager

    1 week geleden

    Onbekend - Randstad

    het voorbereiden, beoordelen en opstellen van contracten; het verzorgen van een transparante en adequate registratie en bewaking van de contractenportefeuille, inclusief het uitvoeren van diepgaande analyses (bijvoorbeeld risicoanalyses) en het leveren van management informatie; het ondersteunen van de wetenschappers bij het acquireren, onderhandelen over én afsluiten van contracten met externe partijen, waaronder eveneens het opstellen van projectbegrotingen en het indienen van projectaanvragen;  het vergroten van de intake van 2e en 3e geldstroomprojecten door als ‘makelaar’ te fungeren tussen subsidiekansen en wetenschappers in de faculteit. Functie-eisen je hebt een academisch werk- en denkniveau en een relevante opleiding, bijvoorbeeld rechten, bedrijfseconomie of bedrijfskunde; ruime ervaring met (internationaal) contractmanagement; affiniteit met wetenschappelijk onderzoek op het gebied van techniek en maatschappelijke issues rondom techniek is een pre; je beschikt over een sterk juridisch, financieel, cijfermatig en organisatorisch inzicht; je hebt goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, bent onderhandelingsvaardig en hebt een dienstverlenende instelling, je weet je werkzaamheden slim te structureren en waar nodig speel je soepel in op ad hoc situaties; je vindt het leuk om binnen verschillende netwerken contacten te onderhouden, je bent resultaatgericht en je weet zaken te relativeren; een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Engelse taal is een vereiste. Reageren Herken jij jezelf in dit profiel? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met  Anouk Nijman via onderstaand formulier of telefoonnummer 079 – 3631919.
    1 broker | 1 maand | 32 uur | startdatum: 17 september 2018