HRM opdrachten | 8 opdrachten
  • HR Program Manager

    3 dagen geleden

    Onbekend - Eindhoven

    We require an individual who is experienced in Organization Design, Change Management and/or Business Transformation to cover a maternity leave. The role is required to drive key deliverables and activities in support of an organization re-design exercise focusing on change management, communications and organization design/HR planning and activity execution.  Example key responsibilities/activities:  • Defining a change management and communication approach and executing on activities to drive the change/new way of working  • Creating communication materials, management presentations etc to disseminate information about the changes to employees and stakeholders (various levels of the organization)  • Working directly with the Department Head, HR and senior members of the team to revise/adjust impact assessment information  • Working with a junior resource to define and implement new meeting cadences/agendas, standard tools and templates, KPIs, RACI matrix related to the new way of working. Also developing Use Cases to clarify roles, responsibilities and hand-offs within and across teams  • Identifying learning and development opportunities to support team members in adopting new ways of working  • Supporting HR and the Leadership team with any future organization changes that may arise, responding to requests for information and position description development 
    1 broker | 32 uur | startdatum: z.s.m.
  • ARBO COORDINATOR

    4 dagen geleden

    Onbekend - Etten-Leur

    3-09-2018 Einddatum: 31-12-2018 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 24 Sluitingsdatum: 19-07-2018 om 13:00 uur Samen met diverse collega’s wordt er vorm gegeven aan het ARBO-beleid (waaronder ook omgaan met agressie & geweld). Jij geeft vorm aan de ontwikkeling van het arbo beleid voor de komende jaren en je verzorgt de uitvoering hiervan. Daarnaast: ben je Arbocoördinator voor de gehele organisatie inclusief de Regio West-Brabant en het Werkplein Hart voor West Brabant; draag je zorg voor het evalueren en bijstellen van de opgestelde Plannen van Aanpak, vanuit de verschillende Risico Inventarisaties & Evaluaties; neem je deel aan de vergadering van de Arbocommissie (dit is een onderdeelcommissie van de OR) in de rol als adviseur van de WOR-bestuurder; begeleid je de aanbesteding van de nieuwe Arbodienst en zorg je ervoor dat de samenwerking met de nieuwe Arbodienst een goede start heeft ben je aanspreekpunt voor de preventiemedewerkers; ben je agressiecoördinator voor de gemeente met daarbij het beheer van het agressieregistratiesysteem (GIR) en het jaarlijks opleiden van medewerkers; begeleid je allerlei projecten op het gebied van arbo die voortvloeien uit de wet- en regelgeving start je waar nodig een Periodiek Geneeskundig Onderzoek op. De klant is terughoudend in het inhuren van een ZZP'er. Bij voorkeur huurt men iemand in die bij ons in loondienst komt/is. Wij zullen ons best doen om, samen met jou als ZZP'er, hier toch een ZZP-opdracht van te maken. Hier kunnen we op voorhand echter geen garantie over geven. Uiteraard is een (tijdelijk) loondienstverband altijd een optie.
    1 broker | 24 uur | startdatum: 03-09-2018 | einddatum: 31-12-2018 | deadline: 19-07-2018
  • Senior Recruiter

    6 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Het optreden als gespreks- en adviespartner voor de leidinggevenden en HR Business Partners; Het coördineren van recruitmenttaken en procedures; De werving van technische profielen en staffuncties; Het vergroten van de totale kandidaat beleving; De volledige werving en selectie van A tot Z; De arbeidsvoorwaardenonderhandelingen met kandidaten; Het opbouwen en beheren van talentpools; Het bijdragen aan vergroting van de uitstraling van de opdrachtgever als werkgever; Het signaleren van kansen, trends en nieuwe ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en deze vertalen naar de organisatie.
    1 broker
  • INTERIM RECRUITER

    3 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in sourcing, recruitment of arbeidsmarktcommunicatie; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Tesorion tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgier naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker
  • INTERIM SOURCER

    3 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in sourcing, recruitment of arbeidsmarktcommunicatie; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Tesorion tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgier naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker
  • INTERIM RECRUITMENT MARKETEER

    3 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in sourcing, recruitment of arbeidsmarktcommunicatie; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Tesorion tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgier naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker
  • Global IT Business Process Manager HR a.i.

    1 maand geleden

    Onbekend - Utrecht

    We are looking for an international orientated interim HR Business Partner who can ensure a seamless alignment of HR and IT. Available between 32-40 hours (preferably 40 hours and directly). Demonstrate deep skilled HCM functional business process knowledge; Gain consensus on new process concepts and build coalitions to move process improvement; Drive & Execute transformation and innovation forward; Enable continuous improvement of business processes through HR IT initiatives; Determine the optimal process governance needed in the organization, and manage this decision making and approval process, and its key stakeholders and participants; Collaborate with peers in both IT and HR areas to drive the adoption of a process. 
    1 broker
  • Assistent Recruitment

    1 maand geleden

    zorgorganisatie - Utrecht (Utrecht)

    Assistent Recruitment, de functie Astorium zoekt voor een zorginstelling in de regio Utrecht een tijdelijke Assistent Recruitment voor 32 tot 36 uur per week. Het betreft een tijdelijke functie tot het einde van het jaar, met de mogelijkheid tot verlenging. Als Assistent Recruitment ondersteun je het recruitment team. Hierbij kun je denken aan het uitzetten van vacatures, kwalitatieve voorselecties maken, het begeleiden van de procedures en het op de hoogte houden van de sollicitanten en de lijnmanagers. Ook kun je assisteren bij zaken die nu blijven liggen door tijdgebrek. Denk aan het zoeken naar nieuwe wervingskanalen en het opzetten van een talent pool. Ben jij een enthousiaste, hardwerkende Assistent Recruiter en per direct beschikbaar? Dan is dit de baan voor jou! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Assistent Recruitment? Als Assistent Recruiter ondersteun je tijdelijk het recruitment team. Hierin verricht je de volgende handelingen: je maakt vacatureteksten op en zet deze uit je informeert de sollicitanten en managers over de procedure en begeleidt dit proces het plannen van gesprekken je maakt een screening van professionals/sollicitanten je zoekt naar nieuwe wervingskanalen je neemt de werving van de flexpool op je en zorgt voor de administratieve afhandeling van screenings (denk bijvoorbeeld aan VOG aanvragen) waar nodig ondersteun je bij de werving van zorgprofessionals Wat neem jij mee? HBO werk- en denkniveau je hebt relevante ervaring met het ondersteunen van recruitment of bijvoorbeeld bij een uitzendorganisatie bij voorkeur heb je ervaring in de zorgsector je hebt bij voorkeur ervaring in het werven en selecteren van zorgprofessionals Als Assistent Recruiter werk je hands-on en gestructureerd, ben je communicatief vaardig en gedreven. Je bent zelfstandig, een teamplayer en organisatiesensitief. Waar ga je aan de slag? Onze opdrachtgever is een zorgorganisatie met meerdere locaties waarbij het hoofdkantoor is gevestigd in regio Utrecht. Zij hebben een zeer groot klantengebied, waarbij ze samenwerken met meer dan 50 gemeentes. De medewerkers hebben een hart voor de zorg, werken hard en beschikken over een gezonde dosis humor. Vanwege de grote hoeveelheid werk op de recruitmentafdeling zijn zij op zoek naar een tijdelijke Assistent Recruitment. Wat is het aanbod voor de Assistent Recruitment? Je werkt op basis van detachering via Astorium. Astorium biedt onder andere een opdracht voor 32 - 36 uur per week tot het einde van het jaar de mogelijkheid tot verlenging een salaris passend bij de functie; maximaal €2750 op fulltime basis 8% vakantiegeld 24 vakantiedagen per jaar een volledige reiskostenvergoeding ZZP'ers zijn ook welkom om te reageren. We werken volgens een goedgekeurde modelovereenkomst. Houdt rekening met een maximaal tarief van €40. Is dit jouw kans? Ben jij de Recruitment Assistent die wij zoeken? Solliciteer dan zo snel mogelijk maar in ieder geval vóór donderdag 7 juni met cv en sollicitatiebrief via de button 'Solliciteer Direct'. Reacties na deze datum komen op een reservelijst terecht. Een referentiecheck maakt onderdeel uit van de procedure. Voeg bij het solliciteren twee referenten toe. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 36 uur