HRM opdrachten | 11 opdrachten
  • MOBILITEITSMANAGER

    2 dagen geleden

    Een grote overheidsinstantie In Groningen - Groningen

    Mobiliteitsmanager De mobiliteitsmanager adviseert het management binnen de Rijksoverheid bij het zoeken naar oplossingen gericht op in-, door- en uitstroom. De mobiliteitsmanager coördineert daarnaast de werkzaamheden inzake het vormgeven en uitvoeren van groepsgerichte, mogelijk interdepartementale mobiliteitscasuïstiek en –dossiers. De mobiliteitsmanager coördineert de uitvoering van complexe mobiliteitsprojecten, zorgt voor adequate bemensing, bewaakt de voortgang, de effectiviteit en de zorgvuldigheid van het project en de onderliggende trajecten en fungeert als het aanspreekpunt richting de opdrachtgever. Het adviesterrein waarop de mobiliteitsmanager zich begeeft en de adviesproducten zijn inhoudelijk sterk verweven met en hebben invloed op andere (advies- en beleids)terreinen en (organisatorische) processen. De mobiliteitsmanager is tevens belast met de functionele aansturing van de trajectbegeleiders. Deze functionele aansturing betreft inhoudelijke aansturing van eigen en externe medewerkers. De mobiliteitsmanager bewaakt de kwaliteit. Binnen de organisatie van de opdrachtgever neemt de mobiliteitsmanager desgewenst ad interim de managementrol over. De mobiliteitsmanager is een stevige persoonlijkheid, die kan overtuigen op basis van houding, gedrag en expertise. Werkzaamheden De werkzaamheden van de mobiliteitsmanager bij de opdrachtgever kunnen betreffen:  • Het geven van leiding aan omvangrijke en complexe projecten, waarbij meerdere interne en externe medewerkers vanuit verschillende disciplines betrokken zijn. • Het coördineren van en sturen op de voortgang, de effectiviteit en de zorgvuldigheid van het project en de onderliggende trajecten. • Het voeren van overleg en onderhandelingen met interne en externe partijen. • Het adviseren van en overleggen met het topmanagement van ministeries en uitvoerende diensten inzake complexe vraagstukken op het gebied van in-, uit- en doorstroom van personeel. • Het input leveren voor beleidsplannen met betrekking tot mobiliteitsvraagstukken. • Het adviseren van directieraden en managementteams bij het vormgeven en implementeren van organisatiegericht mobiliteitsbeleid. • Het verkrijgen van draagvlak bij die directieraden en managementteams. • Het adviseren en ondersteunen van de HRM afdeling bij het vormgeven van mobiliteit vanuit expertise en inspelend op politieke, maatschappelijke en organisatorische vraagstukken en gevoeligheden • Het resultaatgericht onderhandelen met velerlei in- en externe partijen (binnen en buiten de Rijksdienst) inzake de plaatsing van medewerkers. • Het aansturen van het (verder) ontwikkelen van het instrumentarium. • Het opstellen van voortgangsrapportages over realisatie van mobiliteit en dienstverlening ten behoeve van departement • Het vervullen van een coördinerende rol richting het management van een departement (opdrachtgever) en marktpartijen om te komen tot de juiste inzet van middelen en instrumenten en adequate bemensing bij de uitvoering van (groepsgerichte) mobiliteitstrajecten. • Het coördineren van en sturen op de voortgang, de effectiviteit en de zorgvuldigheid van het project en de onderliggende trajecten. • Het leveren van een bijdrage aan maximale uitstroomresultaten van VWNW kandidaten door ad interim de managementrol over te nemen. • Het leggen en onderhouden van relaties binnen de organisatie van de opdrachtgever mede gericht op acquisitie. • Het zorgdragen voor een volledige en zorgvuldige administratie en financiële afhandeling. Contacten • Met opdrachtgevers (DT-leden, MT-leden, DG’s) om te adviseren op welke wijze mobiliteitstrajecten gestalte moeten krijgen en het implementeren van organisatiegericht mobiliteitsbeleid. • Met opdrachtgevers om nieuwe opdrachten te vergaren. • Met collega mobiliteitsmanagers, voor intervisie en kennisdeling (in Den Haag) • Interdepartementale contacten om het bereik te vergroten. • Overige contacten binnen de overheid om het bereik te vergroten. • Met HR-adviseurs van de departementen om mobiliteitstrajecten af te stemmen.
    1 broker
  • VERANDERMANAGER BIJ EEN ONDERWIJSINSTELLING

    2 dagen geleden

    Onderwijsinstelling in Twente - Deventer

    Wij zijn op zoek naar een verander én peoplemanager in Twente die integraal leidinggeeft aan een team van 25 medewerkers,  dat de taak heeft academies en opleidingen te ondersteunen in het realiseren van open en online onderwijs(een digitale leeromgeving). Je gaat actief aan de slag met het team met als eindresultaat dat het team weer vertrouwen heeft in zichzelf en elkaar. Ben je: Een leider die inspireert maar ook luistert? Een teamspeler en in staat samen met het team te realiseren doelstellingen te formuleren? Goed in het sturen op resultaat, en even vaardig in het ontwikkelen van medewerkers? Iemand die vertrouwen opbouwt met collega’s en een reflectieve houding heeft? Analytisch sterk en zie je verbanden waardoor je op strategisch niveau kunt schakelen? Iemand die in een grote organisatie snel de weg kan vinden? In staat draagvlak te creëren voor nieuwe ontwikkelingen?
    1 broker
  • P&O ADVISEUR

    3 dagen geleden

    Onbekend - Amsterdam

    18 Einddatum: 1-9-2018 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 36 Sluitingsdatum: 25-5-2018 om 08:00 uur Taken van de P&O adviseur zijn onder meer: Gevraagd en ongevraagd adviseren van het lijnmanagement over allround P&O gerelateerde vraagstukken die spelen binnen de organisatie (het betreft een uitvoeringsorganisatieonderdeel bij 2 verschillende stadsdelen); Implementeren van P&O beleid en helpen realiseren van de opgave binnen de organisaties waar de P&O adviseur werkzaam voor is. Waar nodig neemt de adviseur deel aan projectgroepen; Adviseren en begeleiden van het lijnmanagement bij het proces van ontvlechting van de Stadsdelen en het nieuw te vormen cluster Stadsbeheer; Analyseren en waar nodig opstellen van managementinformatie op gebied van P&O; Coachen van het lijnmanagement bij bijvoorbeeld het voeren van (complexe) gesprekken, kiezen van een passende leiderschapsstijl, interveniëren in de groepsdynamica van een team etc.. Projectmatig werken aan grotere opgaves
    1 broker | 36 uur | startdatum: 1-6-2018 | einddatum: 1-9-2018 | deadline: 25-5-2018
  • HR ADVISEUR NOORD-HOLLAND GEZOCHT

    3 dagen geleden

    Gemeente Noord-Holland - Noord-Holland

    Voor een gemeente in Noord-Holland zijn wij op zoek naar een HR adviseur voor 36 u in de week (m/v) Ben jij snel op zoek naar een ontzettend gave ervaring in de HR? Lees dan snel verder!  Wat ga je doen? Gevraagd en ongevraagd adviseren van het lijnmanagement over allround HR gerelateerde vraagstukken die spelen binnen de organisatie (het   betreft een uitvoeringsorganisatieonderdeel bij 2 verschillende stadsdelen); Implementeren van HR beleid en helpen realiseren van de opgave binnen de organisaties waar de HR adviseur werkzaam voor is. Waar nodig   neemt de adviseur deel aan projectgroepen; Adviseren en begeleiden van het lijnmanagement bij het proces van ontvlechting van de Stadsdelen en het nieuw te vormen cluster Stadsbeheer; Analyseren en waar nodig opstellen van managementinformatie op gebied van HR; Coachen van het lijnmanagement bij bijvoorbeeld het voeren van (complexe) gesprekken, kiezen van een passende leiderschapsstijl,      interveniëren in de groepsdynamica van een team etc.. Projectmatig werken aan grotere opgaves  
    1 broker
  • Senior Recruiter

    3 dagen geleden

    Onbekend - Leeuwarden

    Als adviseur werving & selectie maak je onderdeel uit van team HR. Binnen team HR zijn nu 2 adviseurs Werving en Selectie werkzaam. De uitdaging van deze functie is om samen met je collega’s een bijdrage te leveren aan de verwachte personele groei en ambities van het CJIB binnen het aandachtsgebied ICT. En hiermee aan het succes van het CJIB. Je werft en selecteert proactief talentvolle medewerkers met behulp van social media (o.a. LinkedIn) en bouwt gestructureerd aan een relatie met talenten in Noord Nederland. Je organiseert ook doelgroepgerichte events. Als ervaren recruiter adviseer je het management over werving- en selectievraagstukken en arbeidsmarktontwikkelingen. Je stelt wervende teksten op en identificeert geschikte wervingskanalen, -media en - methoden. Samen met je collega’s lever je een belangrijke bijdrage aan de continue verbetering van het totale werving- en selectieproces. Daarnaast ben je uitstekend op de hoogte van de in- en externe arbeidsmarkt, signaleer en vertaal je op basis daarvan de ontwikkelingen naar kansen voor de organisatie. Je weet hoe je contacten kunt leggen met potentiële kandidaten voor openstaande vacatures. Als initiator, organisator en/of coördinator ben je bekend met wervingsactiviteiten en je draagt actief bij aan het versterken van het imago en de naamsbekendheid van het CJIB als werkgever op bijvoorbeeld beurzen en andere events.
    1 broker | 12 maanden | 36 uur | startdatum: z.s.m.
  • Tijdelijke HR medewerker

    5 dagen geleden

    Leverancier - Eindhoven (Noord-Brabant)

    Tijdelijke HR medewerker, de functie Astorium zoekt voor een internationale leveranciersorganisatie in de regio Eindhoven een Tijdelijke HR medewerker voor 32 uur per week. Dit is een tijdelijke functie voor drie maanden. Als HR medewerker ondersteun jij de HR Business Partner en Recruiters in de dagelijkse administratieve processen. Je bent vanuit het hoofdkantoor continu contact met de andere locaties in Europa. Het is dus een vereiste dat je zowel schriftelijk als mondeling de Engelse taal uitstekend beheerst. Ben jij een zelfstandige en ervaren HR medewerker met ervaring in een internationale omgeving? En ben jij per direct beschikbaar? Dan is dit de opdracht voor jou! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als HR medewerker? Als Tijdelijk HR medewerker ondersteun jij de HR Business Partner en Recruiters in de dagelijkse administratieve processen. Verder: verzorg jij de administratie rondom het personeel; het invoeren van nieuwe medewerkers of interne wijzigingen doorvoeren je verwerkt tijdig en nauwkeurig de mutaties van het personeel je bent het eerste aanspreekpunt voor collega's, dit zijn Nederlands- en Engelstalige vragen je ondersteunt bij werving- en selectieprocessen, zoals planning en administratie je biedt ondersteuning aan het plannen en organiseren van activiteiten voor trainingen en opleidingen intern je geeft administratief opvolgen aan bedrijfsauto's verzoeken je biedt administratieve ondersteuning in verschillende HR-projecten je denkt in verbeteringen en vind het leuk om samen met het HR team processen te ontwikkelen en te verbeteren Wat neem jij mee? je hebt een afgeronde HBO opleiding op het gebied van Human Resource Management je beschikt over minimaal 3 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie in een internationale omgeving je beheerst de Engelse en Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk je bent flexibel en werkt graag in een snelle internationale omgeving waarin de prioriteiten wisselend zijn je bent per direct beschikbaar op basis van 32 uur per week je bent een gedreven en energieke professional met een pro-actieve houding Waar ga je aan de slag? Je gaat werken voor een internationale leveranciersorganisatie. Het is een informele organisatie waarin veel samen wordt gewerkt en loyaliteit sterk wordt gewaardeerd. Je gaat deel uitmaken van het HR team van 13 medewerkers. Wat is het aanbod voor de HR medewerker? je krijgt een uitdagende opdracht binnen een internationale en dynamische omgeving je maakt onderdeel uit van een gemotiveerd, sociaal en loyaal HR team je salaris is afhankelijk van de kennis en ervaring, met een maximum van €3000,- obv een 40urige werkweek. ZZP'ers zijn welkom om te reageren. Wij werken volgens een goedgekeurde modelovereenkomst. Het maximale uurtarief is: €37,50 zij bieden flexibele werkuren Is dit jouw kans? Ben jij de HR medewerker die wij zoeken? Solliciteer dan vóór 18 mei 12.00 uur met cv en sollicitatiebrief via de button 'Solliciteer Direct'. Reacties na deze datum komen op een reservelijst terecht. Een referentiecheck maakt onderdeel uit van de procedure. Voeg bij het solliciteren twee referenten toe. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 32 uur
  • Medewerker P&O

    5 dagen geleden

    non-profit - Den Haag (Zuid-Holland)

    Medewerker P&O, de functie Voor een non-profit organisatie in de regio Den Haag zoeken wij een Medewerker P&O voor 24 uur per week. Het is een tijdelijke functie tot het einde van het jaar. Als Medewerker P&O beheer je de personeelsadministratie en -informatie en sta je paraat voor vragen van medewerkers. Verder draag je zorg voor het P&O beleid en voer je het arbobeleid uit. Uiteraard ondersteun je de HR manager bij haar werkzaamheden. Ben jij een ervaren P&O Medewerker met ervaring binnen de non-profit sector? Dan is dit jouw baan! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Medewerker P&O? Als P&O Medewerker verzorg je de personeelsinformatie- en administratie, het arbo- en P&O beleid, geef je adviezen aan en ondersteun je de P&O afdeling. Verder: verwerk je de personeelsmutaties (contractwijzigingen, verlof e.d.) in de personeelsadministratie houd je de personeelsdossiers bij en stel je het personeelshandboek op bereid je de salarisadministratie voor verzorg je de registratie van nieuwe medewerkers en het beheren van verlof en ziektedagen verstrek je diverse gegevens voor een correcte personeelsadministratie je adviseert en ondersteunt medewerkers bij vragen op p&o gebied, in het breedste zin van het woord pak je het werving- en selectiebeleid op Wat neem jij mee? afgeronde MBO opleiding in de richting van Human Resources minimaal 3 tot 5 jaar soortgelijke werkervaring kennis van en inzicht in HR-processen, (financieel-)administratieve processen kennis van sociale wetgeving, arbeidsrecht en toepassing van fiscale regelgeving ervaring met diverse programma’s zoals MS-Office en diverse HR-systemen je werkt zorgvuldig, neemt initiatief en bent klantgericht Waar ga je aan de slag? Je gaat werken bij een non-profit organisatie in de regio Den Haag. Zij hebben zo'n 100 medewerkers in dienst en de cultuur is informeel. Je rapporteert aan de manager bedrijfsvoering en werkt samen met de HR manager. Wat is het aanbod voor de Medewerker P&O? Onze opdrachtgever biedt een parttime / tijdelijke positie aan voor een Medewerker P&O. Het salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring en ligt tussen de 2500 - 3200 euro op basis van een 36 urige werkweek. ZZP'ers zijn welkom om te reageren. We werken volgens een goedgekeurde modelovereenkomst. Het maximale uurtarief is: €45,- Is dit jouw kans? Ben jij de P&O medewerker die wij zoeken? Solliciteer dan vóór 22 mei 12.00 uur met cv en sollicitatiebrief via de button 'Solliciteer Direct'. Reacties na deze datum komen op een reservelijst terecht. Een referentiecheck maakt onderdeel uit van de procedure. Voeg bij het solliciteren twee referenten toe. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 24 uur
  • (Verander) Manager HR

    6 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Als HR Manager beoordeel je de huidige HR visie in overleg met o.a. het management en bepaal je de richting en uitvoering in de toekomst hiervan; Je geeft leiding aan de afdeling en bent verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde doelen en het kwaliteitsniveau van HR; Je rapporteert, signaleert en bewaakt de meerjarenbegroting van de afdeling; Je neemt o.a. deel aan de management- en bestuursoverleggen; De kwaliteit van de volledige HR- en salarisadministratie staat onder jouw eindverantwoording; Je bepaalt en voert uit het beleid met betrekking tot informatiebeveiliging o.a. in het kader van de privacy.
    1 broker
  • HR Business Partner

    6 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie De opdracht die hier ligt is divers en spicy. De focus ligt voornamelijk op de volgende punten: Structuur aanbrengen in de HR Processen en HR administratie; Stevige HR Business Partner zijn voor de productie afdeling (nieuwe rol, dus dat is even wennen/aftasten voor beide partijen); Betrokken bij het proces voor de keuze van een nieuwe Arbo-dienst – Bij voorkeur ook kennis & ervaring van vitaliteitsprocessen; Opzetten van een onboarding proces (trainingen, structuur, planning).
    1 broker
  • Financial Accountant bank- en verzekeringswezen

    1 week geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Je voert zelfstandig de financiële administratie voor een aantal entiteiten, waaronder aangiften voor VPB en omzetbelasting alsmede het periodieke afsluitingen en het eventuele jaarrekeningtraject. Daarnaast verzorg je op groepsniveau diverse aansluitingen en specificaties van grootboekrekeningen, waardering en afschrijving van vaste activa en verwerk je resultaten ten behoeve van maand- en kwartaalrapportage. Ook bij de halfjaarrapportage en de jaarrekening draag je je steentje bij. Daarnaast ondersteun je bij de implementatie van IFRS en participeer je in organisatiebrede projecten gericht op procesoptimalisatie.
    1 broker
  • Talent Acquisition Consultant

    1 week geleden

    Onbekend - Eindhoven

    In this role, you have the opportunity to be part of a global Talent Acquisition- team in Eindhoven that is responsible for recruiting world class professionals who will fuel the growth of this amazing company.  You are responsible for  o Finding (international) talent.  o Acting as a business partner towards line management and advice on their staffing needs by building and maintaining a good relationship and business knowledge.  o The end-to-end recruitment process, from identifying the business needs to overseeing the offer process for the selected candidate.  o Analyzing the customers' business needs and translate them into an agreed recruitment approach, aimed at the fulfillment of the needs within time and quality constraints.  o Sourcing and attracting relevant profiles for vacancies. You actively source candidates through LinkedIn, Avature, and additional innovative tools.  o Selecting and interviewing suitable candidates using competency based interview techniques and, if necessary, other tests. Also, you will ensure the proposed candidate(s) are interviewed and evaluated by the business in line with the agreed recruitment approach.  o Managing the offer process for the selected candidate in line with both the agreed compensation and benefits level for the job and the (realistic) candidate's expectations.   
    1 broker | 6 maanden | 40 uur | startdatum: z.s.m.
  • HR Specialist

    3 weken geleden

    Onbekend - Amsterdam

    Ensure accurate end-to-end payroll processing, including tax payments and related filings Perform all payroll transactions accurately and timely Respond to employee and management queries; escalate to HR Manager as appropriate Partner with local sites on HR activities, including new hire onboarding, employee life cycle changes and off boarding Assist with review of payroll processes and procedures to ensure pay practices are compliant with local employment laws Maintenance of human resource (HR) policies and objectives in accordance with company objectives Administer various human resource plans and procedures Develop standard and custom reporting as required Special projects and other related duties
    1 broker
  • HR Project Manager Eindhoven

    3 weken geleden

    Onbekend - Eindhoven

    We are looking for an experienced communications, training and change manager to help us in the activation of our new HR portal and Case Management System for HR, called ServiceNow. The main audiences to interact with are employees (approx. 75 000), HR (1500) and our shared service colleagues (approx. 300). Ultimately, our goal is to reduce the number of cases that reaches our service centers whilst optimizing the user journey, using technology where applicable.  Build out comprehensive change and communication strategy, including channel selection and effective use of change methodology  Day-to-day proactive planning, content creation and management of messages through a range of channels  Ensure that messages are engaging, effective, timely and consistent, fit for purpose and adhere to all relevant standards and internal branding guidelines.  Help ensure employee and manager awareness and alignment with project goals, values and messaging, using fresh thinking and creative ideas to create relevant, timely, engaging and impactful content for internal audiences  Facilitate workshops and trainings where needed to bring our HR colleagues along on our journey and explain the tool and ways of working  Work across various stakeholder groups up to senior and executive leadership to facilitate and get involvement in all phases of project  Direct reporting line to Program Manager 
    1 broker
  • Project manager Change Management (HR Transformation)

    2 maanden geleden

    Onbekend - Onbekend

    The purpose of the job is to drive the transformation to deliver exceptional facilities management services creating value and innovation to improve the employee workplace. The Project Manager will develop effective communication work-streams and change strategies to facilitate the employees transition and develop into a sustainable change. Responsibilities - Preparation and execution of a successful transition plan in EMEA while using the expertise and network of HR representatives (in Africa, Middle East, Russia and/ or Central European countries) - Develop a Change Management plan aligned to the organizational framework - Liaison with local HR for contract roll-out - Monitor, mitigate and escalate potential issues and risks - Deliver a training program - Identify business benefits and measures to track change management success - Compliance of HSE (Health, Safety and Environment) regulations - Weekly/ monthly reporting to Global Leaders
    1 broker