HRM opdrachten | 6 opdrachten
  • HR Manager / Senior HR Business Partner

    1 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie De HR Manager / HR Business Partner heeft onder ander de volgende taken: Ondersteuning van de verschillende management teamleden/managers bij het sturen en leiden van hun team in ontwikkelings- en veranderprocessen; Je bent de strategische en tactische gesprekspartner voor de verschillende managers, je daagt uit en coacht ze; Je snapt de dynamiek van de productie-omgeving en je wijzigt je planning à la minute om voorrang te geven aan andere prioriteiten; Meedenken en ontwikkelen van een personeelsstrategie die ons helpt de gestelde doelen en ambitie te behalen. Je denkt creatief maar onderbouwt dit met data; Je levert een actieve bijdrage aan HR-beleid en instrumenten; Ondersteuning bij verschillende HR-projecten.
    1 broker
  • HR Adviseur

    5 dagen geleden

    Maritieme Sector - ing Rotterdam (Zuid-Holland)

    HR Adviseur, de functie Astorium zoekt per 1 April een HR adviseur voor een maritieme speler in de regio Rotterdam voor 36 uur per week. Dit is een tijdelijke functie tot 30 september 2019 met optie tot verlenging. Als HR adviseur ben je de schakel tussen verschillende management afdelingen, divisies en schakel je vaak met de HR Business Partner. Heb jij een stevige persoonlijkheid ? Ben je klantgericht en neem je graag initiatief ? Reageer dan snel !!! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als HR Adviseur? Als HR adviseur voer je de volgende taken uit: Je bent de operationele schakelen tussen verschillende afdelingen binnen de organisatie Je werkt nauw samen met de HR business partner Je adviseert en rapporteert aan het management en de medewerkers betreft het HR beleid Je werkt samen met je collega's van HR Wat neem jij mee? Je hebt genoeg relevante ervaring van complexe HR vraagstukken Je beschikt over actuele kennis van de wet- en regelgeving Je beschikt over administratieve HR werkzaamheden Je hebt kennis van SAP HR Je hebt affiniteit met de doelgroep Je hebt o.a. kennis van digitalisering, automatisering en begrijpt de link tussen .......................... Je kijkt me een frisse blik naar de arbeidsmarkt Je bent bereid te werken op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ( waarvan vrijdag een vereiste is) Waar ga je aan de slag? Je gaat werken bij een maritieme speler in de omgeving van Rotterdam, de organisatie werkt veel met internationale ondernemingen samen. De organisatie is vooruitstrevend, vandaar dat duurzaamheid hoog in het vaandel staat. De afdeling bestaat uit circa 28 mensen die werken aan Recruitment, Ontwikkeling, Arbeidszaken en Salarisadministratie. Door onderbezetting op de afdeling, is de functie ontstaan. Wat is het aanbod voor de HR Adviseur? We bieden een tijdelijke opdracht waarbij je in loondienst komt bij Astorium. Astorium biedt: een tijdelijk contract voor 24 uur per week salaris tussen € €2400.- tot € 2800,- o.b.v. 24 uur en kennis en ervaring vakantiegeld reiskostenvergoeding Is dit jouw kans? Ben je per direct beschikbaar en heb je ervaring met servicekosten? Solliciteer dan vóór 27 maart 12.00 uur met cv in Word en motivatie via de button "Solliciteer direct". Reacties na de deadline komen op een reservelijst. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 24 uur
  • INTERIM SOURCER

    2 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar relevante ervaring en beschikt over de beste sourcing skills; Je bent al aan het interimmen of als startende ondernemer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational en het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel tot de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als ThunderBuild/Topcon en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als APG, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Flexpoint en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en van hoge kwaliteit. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we jouw gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste, reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op. WAAROM VOOR ONS KIEZEN? Leuke en uiteenlopende opdrachten Multidisciplinair team met een persoonlijke aanpak Kwaliteitsnetwerk Sinds 2014 de recruitmentspecialist met 100% focus op arbeidsmarkt Transparante tariefstructuur “DE RECRUITMENT PARTNER"
    1 broker
  • CONSULTANT INHUURDESK

    1 maand geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring op een inhuurdesk of met de inhuur van tijdelijk personeel; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden stakeholders kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties op het gebied van projectmanagement en stakeholdermanagement en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een financiële dienstverlener tot het opzetten van een inhuurdesk bij een organisatie in de FMCG. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Om snel te kunnen schakelen wanneer een passende opdracht zich voordoet, voeren we graag een persoonlijk intakegesprek, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, waarna we je gegevens opnemen in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een collega van HRK met meer dan tien jaar resource management ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Meer weten over onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM RECRUITER

    2 maanden geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in recruitment; Je bent aan het interimmen en hebt minimaal één freelance opdracht uitgevoerd; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; Je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational en het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel tot de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand.  Wij werken over alle sectoren heen en zowel voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als MSD, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv. Tot slot werken wij samen met commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en van goede kwaliteit. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we jouw gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste, reële marge.  NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM ARBEIDSMARKTCOMMUNICATIE SPECIALIST

    2 maanden geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in arbeidsmarktcommunicatie en recruitmentmarketing; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational, tot het opzetten van een specifiek project. Wij werken over alle sectoren heen en zowel voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als MSD, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv. Tot slot werken wij samen met commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM RESOURCE MANAGER

    2 maanden geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring op een inhuurdesk of met de inhuur van tijdelijk personeel; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden stakeholders kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties op het gebied van projectmanagement en stakeholdermanagement en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een financiële dienstverlener tot het opzetten van een inhuurdesk bij een organisatie in de FMCG. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Om snel te kunnen schakelen wanneer een passende opdracht zich voordoet, voeren we graag een persoonlijk intakegesprek, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, waarna we je gegevens opnemen in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een collega van HRK met meer dan tien jaar resource management ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Meer weten over onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker