HRM opdrachten | 6 opdrachten
  • ARBEIDSDESKUNDIGE WIA EN WAJONG

    20 uur geleden

    Onbekend - Amsterdam

    18 Einddatum: 1-11-2019 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 38 Sluitingsdatum: 20-9-2018 om 16:00 uur De vijf taken van de arbeidsdeskundige binnen de organisatie: Claimbeoordeling: Een beoordeling geven over de arbeidsmogelijkheden en de mate van arbeidsgeschiktheid van de klant op basis van onder meer de rapportages van de verzekeringsartsen. Re-integratie: Richting geven aan en activeren van de participatie- c.q. arbeidsmogelijkheden van de klant. Werkgeversbenadering: Het benaderen van en onderhouden van contacten met werkgevers ten behoeve van plaatsingsmogelijkheden voor werkzoekenden met een arbeidsbeperking. Dit geldt evenzo voor overige netwerkpartners zoals scholen, re-integratiebedrijven, WSW-instellingen en dergelijke. Monitoren, handhaven en initiëren van de re-integratie inspanningen van uitkeringsgerechtigden. Bezwaar en beroepszaken: leveren van oplossingen in geschillen rond werk en inkomen. De arbeidsdeskundige is een goed geïnformeerde, integere gesprekspartner die helder uitlegt hoe hij tot zijn oordeel is gekomen en wat de gevolgen hiervan zijn voor de klant. Hij maakt voor en met de klant inzichtelijk welke mogelijkheden er zijn en wat daarvan de consequenties zijn, zodat De arbeidsdeskundige is een goed geïnformeerde, integere gesprekspartner die helder uitlegt hoe hij tot zijn oordeel is gekomen en wat de gevolgen hiervan zijn voor de klant. Hij maakt voor en met de klant inzichtelijk welke mogelijkheden er zijn en wat daarvan de consequenties zijn, zodat de klant een weloverwogen keuze kan maken. Dat de arbeidsdeskundige bij zijn oordeelsvorming voor zover mogelijk aansluit bij de visie van de klant draagt bij aan diens acceptatie van het voordeel. De arbeidsdeskundige is zelf eigenaar van zijn competentieontwikkeling en dient zich steeds af te vragen hoe het eigen functioneren (en het proces waarin men een rol speelt) verder kan worden verbeterd. Het ontwikkelen van de competenties die hierbij een rol spelen wordt o.a. ondersteund door instrumenten als peer review, self assessment en benchmarking. De nadruk ligt hierbij op leren reflecteren, met de nadruk op de persoon van de arbeidsdeskundige en zijn professionele relaties. De arbeidsdeskundige reflecteert op de eigen beroepsuitoefening (kennis, kunde en attitude), beschrijft zijn bevindingen in een persoonlijk portfolio en deelt ze met collega’s, om aan de hand van hun feedback zijn eigen vervolgacties te kunnen bepalen en, in overleg met zijn manager, vorm te geven. Zo ontwikkelt hij niet alleen zichzelf maar draagt hij tegelijkertijd bij aan de professionele ontwikkeling van zijn beroepsgroep. De arbeidskundige handelt vanuit een door Hobéon SKO gecertificeerde body of knowledge en vanuit ethische waarden, die door de SRA in gedragsregels zijn vastgelegd. De AD is daarmee aanspreekbaar op het ethisch en integer handelen. De registerarbeidsdeskundige die staat ingeschreven bij SRA is tuchtrechtelijk aansprakelijk en, indien bemiddeling mislukt via de Arbeidsdeskundig Ombudsman, is de Arbeidsdeskundige onderworpen aan het oordeel van een Arbeidsdeskundig Tuchtcollege en in hoger beroep spreken we van een Centraal Arbeidsdeskundig Tuchtcollege.
    1 broker | 38 uur | startdatum: 1-11-2018 | einddatum: 1-11-2019 | deadline: 20-9-2018
  • ORGANISATIE ADVISEUR CYBERCRIME

    1 dag geleden

    Onbekend - Den Haag

    1-11-2018 Einddatum: 31-10-2019 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 36 Sluitingsdatum: 19-09-2018 om 17:00 uur De doelstelling van de opdracht is tweeledig, op korte termijn ondersteuning bieden op en regie voeren op de ondersteuning van de HRM vraagstukken binnen de projecten van het programma D&C en ten tweede het inregelen van brede dienstencentrum ondersteuning voor het programma D&C en de overige programma’s binnen de organisatie. De opdracht is groot én complex en daarom wordt er gezocht naar een ervaren Organisatie Adviseur met specialisme HR die aangetoond heeft tot resultaten te kunnen komen bij organisaties die in verandering zijn. Verantwoordelijkheden Het bieden en inregelen van HRM ondersteuning voor het pogramma D&C Regie op de inzet van de ondersteuning vanuit de politiedienstencentrum aan het programma D&C Vanuit politiedienstencentrum de integrale ondersteuning inregelen voor het programma D&C Adviseren over de integrale ondersteuning van het politiedienstencentrum aan programma’s binnen de politie Vakmatige taken Vanuit politiedienstencentrum de integrale ondersteuning inregelen voor het programma D&C Adviseren en ondersteuning in werving, selectie en ontwikkeling van de medewerkers van de cybercrime teams en de personele werving en ontwikkeling binnen de projecten van het programma D&C. Op inhoud gedreven om het beste te bereiken voor de organisatie Kennis en visie (opleiding, ervaring en competenties) om de cybercrime functies in te vullen op de juiste wijze.
    1 broker | 36 uur | startdatum: 01-11-2018 | einddatum: 31-10-2019 | deadline: 19-09-2018
  • INTERIM INHUUR SPECIALIST

    1 maand geleden

    Onbekend - Amsterdam

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring op een inhuurdesk of bemiddeling van freelancers; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Keylane tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Belastingdienst, Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgier naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker
  • INTERIM RECRUITER

    1 maand geleden

    Onbekend - Utrecht

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in sourcing of recruitment; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract? WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Keylane tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Belastingdienst, Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgier naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker
  • STARTENDE INTERIM RECRUITER

    2 maanden geleden

    Onbekend - Utrecht

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in recruitment (mag corporate of bureau ervaring zijn); Je bent sinds kort aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Keylane tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgier naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker
  • STARTENDE INTERIM RECRUITER

    2 maanden geleden

    Onbekend - Eindhoven

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in recruitment (mag corporate of bureau ervaring zijn); Je bent sinds kort aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN!   ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten waarvoor wij werken is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multionational, het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel, de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen en voor grote multinationals én kleine bedrijven. Dat maakt onze klantenkring zeer breed, van start en scale ups als MadOffers en Keylane tot grote industriële bedrijven MSD en Sabic. Van bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock  en Olympia, tot middelgrote en grote ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv.   ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, liefst bij ons op kantoor in Utrecht, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kunnen we je ondersteunen met kennis, tips of ons grote netwerk met gespecialiseerde partners. Wij introduceren je in ons HRK-netwerk en bieden je gratis toegang tot onze workshops en andere bijeenkomsten met vakgenoten. Uiteraard kan je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge.   NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgier naar onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact op met Arnout Streekstra op 06 5373 0075 of Arnout.Streekstra@hetrecruitingkantoor.nl
    1 broker