HRM opdrachten | 12 opdrachten
  • Manager HR Applicatiebeheer

    2 uur geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie As Teamlead ‘Digital’: You steer a team of professionals to make sure the digital HR landscape is stable, in line with the customer’s need and fit for the future; Translate the HR strategy into a department year plan and lead the execution; You act as a sparring partner and advisor to the HR community and contribute to the overall HR ICT strategy; You continuously seek for further digitalization within the HR product portfolio, exploring options in the area of employee self-service, process digitalization and innovation (robotics, chatbot etc.); You ensure a lean/agile way of working resulting in more efficiency, quality and sustainability (e.g. visual management, workflows, structures, metrics etc.); You lead and participate in key HR/ICT projects together with relevant stakeholders (e.g. ICT, Business, HR Business Partners, Finance); You manage stakeholders internally and externally (vendors), including contract management; You manage Talent Management Cycle of employees by giving feedback and conducting performance interviews.
    1 broker
  • L&D Specialist

    1 dag geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie In this position, you will be responsible for: L&D Design & Development – You support in development of a capability framework for supply chain and take the lead in design and implementation of concrete development interventions; L&D Technology– You support in the specification, optimization and implementation of relevant L&D technology standards; L&D Processes – You support in professionalizing our L&D processes; Strong Vendor Base – You work closely with select L&D partners; Consultancy – You offer select L&D consultation as needed and prioritized to business, function and local teams; Communications – You support communications and change management initiatives around our programs and help build a strong L&D community.
    1 broker
  • Recruiter

    1 dag geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie Verantwoordelijkheden: Afhandeling van het recruitmentproces (inclusief de administratie van het wervingsproces) van het begin van een vacature tot het aannemen van een werknemer; Ontwerpen van wervingsprofielen en functiebeschrijvingen; Het managen van kandidaten tijdens het recruitmentproces met het bouwen van effectieve relaties met behulp van jouw sterke communicatievaardigheden en het geven van feedback; Proactief werven door actief te zoeken via social media en het opbouwen van een effectieve talentenpool; Het onderhouden van een up-to-date database van onze kandidaten, zakelijke carrière website en LinkedIn pagina; Verantwoordelijk voor applicatiebeheer van het wervings systeem; Het rapporteren van KPI’s aan de HR-manager.
    1 broker
  • HR Manager

    5 dagen geleden

    Onbekend - Onbekend

    Functie De HR Manager / HR Business Partner heeft onder ander de volgende taken: Je bent HR Business Partner in de meest brede zin, van urenbriefje tot ziekmelding, van een vroeg over pensioenen tot het ontslag van een medewerker, alles komt voorbij; Je bent waar nodig ook de strategische en tactische gesprekspartner voor de verschillende managers, je daagt uit en coacht ze, terwijl je ondertussen bezig bent met allerlei praktische operationele zaken; Ondersteuning van de verschillende management teamleden/managers bij het sturen en leiden van hun team in ontwikkelings- en veranderprocessen; Je snapt de dynamiek van een (soms 24/7) productie-omgeving en je wijzigt je planning à la minute om voorrang te geven aan andere prioriteiten; Meedenken en ontwikkelen van een personeelsstrategie die ons helpt de gestelde doelen en ambitie te behalen. Je denkt creatief maar onderbouwt dit met data; Je levert een actieve bijdrage aan HR-beleid en instrumenten; Ondersteuning bij verschillende HR-projecten (vanuit het hoofdkantoor).
    1 broker
  • Medewerker HR

    1 week geleden

    Stichting - rdam (Zuid-Holland)

    Medewerker HR, de functie Astorium zoekt per direct een Medewerker HR voor een kennisinstelling in Rotterdam. Het betreft een tijdelijke functie van juli tot en met december met optie tot verlenging. Onze opdrachtgever is op zoek naar een gedreven HR medewerker met passie voor het vakgebied. Heb jij een pro actieve aanpak? En kan je binnen een korte tijd vele meters maken? Ben je communicatief sterk en bezit je over de capaciteit om hard te werken? Reageer dan vandaag nog! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Medewerker HR ? Als Medewerker HR ben je het aanspreekpunt voor vragen vanuit het administratiekantoor of andere partners en werk je nauw samen met onder andere de HR Adviseurs en administratief medewerkers in de regio. Je bent verantwoordelijk voor: Het opstellen van arbeidsovereenkomsten De uitvoering van het werving en selectie traject Het verwerken van HR mutaties Salarisadministratie Registratie van verlof en verzuim Ondersteunende werkzaamheden Het bieden van ondersteuning bij de planning en organisatie van interne opleidingen Meedenken met- en bewaken van processen van inschrijving, facturering en certificering Wat neem jij mee? Als Medewerker HR bezit je over: MBO+/HBO werk- en denkniveau Minimaal 3 jaar werkervaring op een HR afdeling Ervaring met het personeelsinformatiesysteem Raet is een pre Kennis van CAO P&O Kennis met het uitvoeren van salarisadministratieve werkzaamheden is een pre Ervaring op gebied van projectondersteuning En: vind je het leuk om mee te werken aan een project (interne opleidingen) dat nog in ontwikkeling is kan je in korte tijd zelfstandig een zeer brede administratieve rol uitvoeren heb je geen problemen met uitvoerende repeterende werkzaamheden ben je nauwkeurig ben je volledig beschikbaar gedurende de zomermaanden juli en augustus Waar ga je aan de slag? Je komt te werken op het hoofdkantoor van de organisatie, op de HR afdeling. Je zal nauw samenwerken met o.a. de HR manager en recruitment. De organisatie is flink in beweging. Er lopen op dit moment een aantal projecten waarbij de afdeling HR een belangrijke rol speelt, dit is de reden dat het HR team versterking nodig heeft. Wat is het aanbod voor de Medewerker HR ? Je wordt gedetacheerd via Astorium. Astorium biedt: functie van 32 uur per week een contract van 2 maanden met optie tot verlenging salaris tussen €2400,- en €2700,- obv 40 uur reiskostenvergoeding vakantiegeld een dynamische werkomgeving in een groeiende organisatie die volop in ontwikkeling is Op de werklocatie is het betaald parkeren. Het kantoor bevindt zich vlak bij de metrohalte Oostplein, 3 haltes vanaf de gratis P&R Kralingse Zoom. Is dit jouw kans? Ben jij de Medewerker HR die wij zoeken en ben jij per direct beschikbaar voor een nieuwe uitdaging? Dan komen wij graag met jou in contact! Solliciteer voor vrijdag 12 juli met CV in Word en motivatie via de button "Solliciteer Direct". Solliciteer direct Neem contact op
    1 broker | 32 uur
  • HR Implementatie Consultant

    3 weken geleden

    mobiliteit - e (Flevoland)

    HR Implementatie Consultant , de functie Astorium zoekt voor een van onze klanten binnen de zakelijke dienstverlening een HR implementatie consultant Workday voor 32 uur per week. Voor die implementatie zoeken wij hulp van een HRM implementatieconsultant, die helpt met de verdere configuratie en inrichting van de werkprocessen met Workday, om het pakket zo goed mogelijk de HRM processen van onze klant te ondersteunen. Door jouw ervaring met Workday weet je hoe je Workday handig voor de HRM processen kan laten werken. Onze klant implementeert Workday in modules. Het opleveren van de modules in stappen is ondertussen begonnen, de uiteindelijke datum van gehele live gang is 1 november. Ben jij ervaren met het implementeren van Workday en per direct beschikbaar? Reageer dan direct! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als HR Implementatie Consultant Workday? De opdracht is hands on. Met deze opdracht ben je verantwoordelijk voor: Het inventariseren van de klantwensen én de mogelijkheden en deze vertalen naar het systeem Het maken van een projectplan Het bij elkaar brengen van de betrokken partijen Verwachtingsmanagement Functioneel inrichten van de software, zoals templates maken, HRM processen implementeren Testwerkzaamheden Het geven van trainingen/uitleg, etc. Wat neem jij mee? HBO werk-en denkniveau (bijvoorbeeld HRM, Bedrijfskunde, IT) Adviesvaardigheden Uitstekend ontwikkelde communicatieve vaardigheden en commercieel sensitief Affiniteit met HRM Processen en IT Gericht op resultaat en samenwerking: jij brengt projecten graag samen met alle stakeholders naar de finish Ervaring binnen implementatie van een HRM pakket, ervaring met Workday is een sterke pre In staat snel je weg in complexe toepassingen te vinden Waar ga je aan de slag? De organisatie is een zakelijke dienstverlener en kenmerkt zich door een gedreven en open bedrijfscultuur. Wat is het aanbod voor de HR Implementatie Consultant Workday? Je krijgt een tijdelijk contract bij Astorium en wij bieden: Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring Een rol met impact in een internationale werkende, snel veranderende organisatie 8% vakantiegeld 24 uur verlof op jaarbasis reiskostenvergoeding Ook als ZZP-er ben je welkom om te reageren; vermeld bij je reactie je all-in uurtarief excl. btw. Is dit jouw kans? Herken je jezelf in deze functie en heb je goede ervaring opgedaan met Workday? Dan zoeken wij jou! Reageer voor 26 juni om in aanmerking te komen voor de functie via "Solliciteer direct" met CV in Word en motivatie. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 40 uur
  • Medewerker Personeelszaken

    4 weken geleden

    Facilitaire dienstverlening - rdam

    Medewerker Personeelszaken, de functie Astorium zoekt voor een Facilitaire Dienstverlener in Rotterdam een ervaren Medewerker Personeelszaken. Het gaat om een tijdelijke functie van 2 maanden met optie tot verlenging van 32 uur waarbij je gedetacheerd wordt via Astorium. In deze functie verzorg je de administratie op het gebied van Personeelszaken. Ook ben je verantwoordelijk voor de salarisadministratie. Je hebt veel contact met medewerkers, managers en specialisten. Ben jij communicatief sterk, werk je zorgvuldig en neem jij het initiatief? Heb je daarnaast ervaring met het werken met een ERP systeem en ben je op zoek naar een HR functie binnen een leuk team? Reageer dan snel! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Medewerker Personeelszaken? Als Medewerker Personeelszaken ben je verantwoordelijk voor: Het verwerken van de in-, door- en uitstroom van medewerkers De registratie van ziekteverzuim De salarisadministratie Andere administratieve HR werkzaamheden Wat neem jij mee? Als Medewerker Personeelszaken beschik je over: HBO werk en denkniveau Minimaal 2 jaar ervaring in HR functie Kennis van de actuele wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsrecht Kennis van ERP systemen, ervaring met SAP is een pre Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk Ook ben je: Proactief Zorgvuldig Een echte teamspeler Waar ga je aan de slag? Onze opdrachtgever is een facilitaire dienstverlener. De organisatie is volop in groei en ontwikkeling. Er heerst een informele bedrijfssfeer. Je komt te werken in een enthousiast team met betrokken collega's. Wat is het aanbod voor de Medewerker Personeelszaken? Je wordt gedetacheerd via Astorium. Astorium biedt: functie van 32 uur per week een contract van 2 maanden met optie tot verlenging salaris tussen €2500,- en €2800,- obv 40 uur reiskostenvergoeding vakantiegeld een dynamische werkomgeving in een groeiende organisatie die volop in ontwikkeling is Is dit jouw kans? Ben jij de Medewerker Personeelszaken die wij zoeken en ben je per direct beschikbaar? Solliciteer dan vóór vrijdag 21 juni 12.00 uur met een CV in Word en sollicitatiebrief via de button 'Solliciteer Direct'. Houd er rekening mee dat de gesprekken in week 26 zullen plaatsvinden. Een referentiecheck maakt onderdeel uit van de procedure. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 32 uur
  • INTERIM RESOURCE MANAGER

    4 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring op een inhuurdesk of met de inhuur van tijdelijk personeel; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden stakeholders kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties op het gebied van projectmanagement en stakeholdermanagement en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een financiële dienstverlener tot het opzetten van een inhuurdesk bij een organisatie in de FMCG. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Om snel te kunnen schakelen wanneer een passende opdracht zich voordoet, voeren we graag een persoonlijk intakegesprek, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, waarna we je gegevens opnemen in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een collega van HRK met meer dan tien jaar resource management ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Meer weten over onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • CONSULTANT INHUURDESK

    4 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring op een inhuurdesk of met de inhuur van tijdelijk personeel; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden stakeholders kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties op het gebied van projectmanagement en stakeholdermanagement en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een financiële dienstverlener tot het opzetten van een inhuurdesk bij een organisatie in de FMCG. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Om snel te kunnen schakelen wanneer een passende opdracht zich voordoet, voeren we graag een persoonlijk intakegesprek, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, waarna we je gegevens opnemen in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen naar een opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een collega van HRK met meer dan tien jaar resource management ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Meer weten over onze huidige opdrachten of een kennismaking? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM ARBEIDSMARKTCOMMUNICATIE SPECIALIST

    4 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar ervaring in arbeidsmarktcommunicatie en recruitmentmarketing; Je bent al aan het interimmen of nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen ; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is zeer divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational, tot het opzetten van een specifiek project. Wij werken over alle sectoren heen en zowel voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als MadOffers en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als MSD, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv. Tot slot werken wij samen met commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Burdock en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en kwalitatief. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we je gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional  bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op.
    1 broker
  • INTERIM ARBEIDSMARKTSPECIALIST

    4 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar relevante ervaring en uitstekende skills binnen jouw domein Je bent al aan het interimmen of als startende ondernemer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational en het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel tot de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als ThunderBuild/Topcon en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als APG, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Flexpoint en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en van hoge kwaliteit. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we jouw gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste, reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige samenwerkingsmogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op. WAAROM VOOR ONS KIEZEN? Leuke en uiteenlopende opdrachten Multidisciplinair team met een persoonlijke aanpak Kwaliteitsnetwerk Sinds 2014 de recruitmentspecialist met 100% focus op arbeidsmarkt Transparante tariefstructuur HRK: DE RECRUITMENT PARTNER
    1 broker
  • INTERIM SOURCER

    4 weken geleden

    Onbekend - Heel Nederland

    HERKEN JIJ JE IN DIT PROFIEL? Je hebt minstens drie jaar relevante ervaring en beschikt over de beste sourcing skills; Je bent al aan het interimmen of als startende ondernemer nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden; Jouw tevreden klanten of werkgevers kunnen wij bellen; Je boekt goede prestaties en behaalt doelstellingen; En je bent ZZP’er of staat open voor een detacheringscontract. WIJ LEREN JOU GRAAG KENNEN! ONZE OPDRACHTEN EN OPDRACHTGEVERS Onze opdrachtgevers bevinden zich in heel Nederland, met focus op het gebied Eindhoven – Rotterdam – Amsterdam – Arnhem. Het type opdrachten dat wij bieden is divers. Van een zwangerschapsvervanging bij een multinational en het bemensen van een nieuw bedrijfsonderdeel tot de opstart van recruitment bij een klein bedrijf of het inlopen van een achterstand. Wij werken over alle sectoren heen voor grote corporate bedrijven als voor kleine ondernemingen. Dat maakt onze klantenkring veelomvattend. Van start- en scale ups als ThunderBuild/Topcon en Ultimaker tot grote industriële bedrijven als APG, Medtronic en Sabic. Tevens werken wij voor non-profit organisaties zoals De Belastingdienst en de Kamer van Koophandel, maar ook voor dienstverleners zoals Facilicom en ICT spelers zoals Capgemini, Sogeti en Motiv en commerciële bemiddelaars als Actief Werkt, Flexpoint en Olympia. ONZE WERKWIJZE Onze aanpak is altijd persoonlijk en van hoge kwaliteit. Na een persoonlijke intake, bij ons op kantoor in Utrecht of via een videocall, nemen we jouw gegevens op in ons bestand. Daarna kunnen wij jou als interim professional bemiddelen op een passende opdracht. Bij de uitvoering van je opdracht kun je altijd overleggen met een partner van HRK met meer dan tien jaar interim recruitment ervaring. Voor onze bemiddeling en ondersteuning hanteren wij een heldere tariefstructuur met een vaste, reële marge. NIEUWSGIERIG GEWORDEN ? Nieuwsgierig naar onze huidige opdrachten of toekomstige mogelijkheden? Neem dan snel contact met ons op. WAAROM VOOR ONS KIEZEN? Leuke en uiteenlopende opdrachten Multidisciplinair team met een persoonlijke aanpak Kwaliteitsnetwerk Sinds 2014 de recruitmentspecialist met 100% focus op arbeidsmarkt Transparante tariefstructuur “DE RECRUITMENT PARTNER"
    1 broker
  • Administratief Medewerker HR

    1 maand geleden

    zorginstelling - rdam (Noord-Holland)

    Administratief Medewerker HR, de functie Astorium zoekt per direct een Administratief Medewerker HR voor een zorginstelling in Amsterdam voor 24 uur per week. Het gaat om een tijdelijke functie van 3 tot 6 maanden met optie op verlenging waarbij je door Astorium wordt gedetacheerd. Als Administratief Medewerker HR moet je goed kunnen schakelen tussen jouw diverse verantwoordelijkheden. Je bent verantwoordelijk voor de personele mutaties, maar bent ook de vraagbaak voor medewerkers op het gebied van HR. Hiernaast ondersteun je bij de werving en selectie en het verzuim proces. Een mooie zelfstandige rol binnen een team met betrokken collega's. Ben jij communicatief vaardig én een topper op het gebied van HR administratie? Reageer dan snel! Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Administratief Medewerker HR? Als Administratief Medewerker HR ben je verantwoordelijk voor: beantwoorden van HR gerelateerde vragen vanuit medewerkers maken van rapportages ondersteunen bij werving en selectie ondersteunen bij verzuim proces ondersteunen bij de salarisadministratie Wat neem jij mee? Als Administratief Medewerker HR beschik je over: een afgeronde opleiding, minimaal MBO niveau 4 kennis en (stage)ervaring op het gebied van HR- en salarisadministratie kennis van ADP is een pre goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk je werkt nauwkeurig en secuur je bent flexibel en kan makkelijk schakelen tussen diverse werkzaamheden je hebt de handigheid én bent nieuwsgierig om uit verschillende systemen informatie te verzamelen je hebt een pro-actieve werkhouding Waar ga je aan de slag? De organisatie is een zorginstelling gevestigd in de Amsterdam, het is een professionele organisatie met een paar honderd medewerkers in dienst. Het is een platte, transparante organisatie. Wat is het aanbod voor de Administratief Medewerker HR? Je krijgt bij Astorium een tijdelijk contract van 3 tot 6 maaden. Astorium biedt: functie van 24 uur, zelf in te delen salaris tussen €2.200,- en €3.000,- o.b.v. 36 uur, afhankelijk van ervaring reiskostenvergoeding vakantiegeld een zelfstandige baan met verantwoordelijkheid bij een mooie maatschappelijk betrokken organisatie werken in een mooi nieuw pand Bij de organisatie is geen gratis parkeergelegenheid, houdt er daarom rekening mee dat je afhankelijk bent van OV of fiets Is dit jouw kans? Ben jij de Administratief Medewerker HR die wij zoeken en ben je per direct beschikbaar? Solliciteer dan vóór vrijdag 14 juni 12.00 uur met een cv in Word en sollicitatiebrief via de button 'Solliciteer Direct'. Houd er rekening mee dat de gesprekken in week 25 zullen plaatsvinden. Een referentiecheck maakt onderdeel uit van de procedure. Solliciteer direct Neem contact op Bel met de recruiter
    1 broker | 24 uur