Engineering opdrachten | 64 opdrachten
  • Process Simulation Engineer

    3 dagen geleden

    Onbekend - Breda

    Process Simulation Engineer – Breda - Contract (12 maanden +) Voor een klant die zich voornamelijk bezig houdt met het oplossen van technologische vraagstukken, het ontwikkelen en optimaliseren van productieprocessen in de voedingsmiddelen industrie, ben ik per direct op zoek naar een Process Simulation Engineer. Deze vraag is ontstaan door toenemende projecten waardoor mijn klant het huidige team wil uitbreiden met een flexibele schil. De werkzaamheden zullen met name bestaan uit het uitvoeren van proces simulaties ten behoeve van de productieprocessen van de businessgroepen van de klant, het modelmatig oplossen van vraagstukken, en het ontwikkelen van mathematische modellen van procesinstallaties. De grootste speerpunten hierbij zijn duurzame processen, biobased economy en energiebesparing. Kenmerken; • Een afgeronde WO opleiding op het gebied van Procestechnologie; • Affiniteit met Process Engineering, Procesautomatisering of Proces simulatie ; • Ervaring en affiniteit met het werken binnen een industriële multi project omgeving; • Praktijk ervaring met MATLAB-Simulink of vergelijkbare simulatie toolbox; • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; • Klantgerichtheid, resultaatgericht, praktische instelling, initiatief en een organiserend vermogen. Details: - Startdatum: ASAP - Contract: 12 maanden+ - Uren per week: 40 uur Voor meer informatie over de positie neem contact op met Amoria Bond of druk op de ' APPLY' knop. Disclaimer: Amoria Bond operates as an employment Business and agency. No terminology in this advert is intended to discriminate on the grounds of age or experience, and we confirm that we are happy to accept applications from persons of any age or experience for this role. Key Words: Nederland, Breda, Process Simulation Engineer, Food, Chemie, Procesautomatisering, Proces simulatie, Matlab, Matlab-Simulink
    1 broker | deadline: 15/06/2018
  • MAINTENANCE TECHNICIAN W

    3 dagen geleden

    Chemelot Geleen - Geleen

    Als Maintenance Technician W voer je op een veilige, gezonde en milieuverantwoorde wijze technische onderhoudswerkzaamheden uit. Hieronder vallen zowel correctieve als preventieve werkzaamheden. Uiteraard doe je dit conform de door Chemelot gedefinieerde kwaliteitsstandaarden om zo de integriteit van de installatie te waarborgen. Je maakt onderdeel uit van een team dat service verleent aan een plant of cluster van plants. Maar je kunt ook worden ingezet in andere Chemelot plants al naar gelang het werkaanbod.  Wachtdienst kan een vast onderdeel uitmaken van je functie. De mogelijkheid bestaat ook dat er gedurende enkele weken per jaar in ploegen gewerkt dient te worden vanwege deelname aan onderhoudstops.  
    1 broker
  • INSTALLATIEBEHEERDER (GEBOUWGEBONDEN INSTALLATIES)

    3 dagen geleden

    Tata Steel IJmuiden B.V. - IJmuiden

    Heb je ervaring met gebouwgebonden installaties als bijvoorbeeld Installatiebeheerder, Toezichthouder, Werkvoorbereider, of Projectcoördinator? Reageer dan op uitdagende functie! Wat ga je doen?  In de functie van Installatiebeheerder gebouwgebonden installaties ligt het accent op het beheren en verbeteren van gebouwgebonden installaties en de engineering van kleinere projecten binnen Tata Steel IJmuiden. Een goede relatie met de vaste leveranciers en de fabrieken is hiervoor onontbeerlijk. Je bent verantwoordelijk voor: Het voor technische installatie, op het vakgebied verwarming, ventilatie, koeling en sanitair (VKS) verantwoordelijk zijn voor de toegekende partners. Dit op het gebied van onderhoud, storingen, klanttevredenheid, verbetervoorstellen en uitwerking van dienstenplannen op engineeringgebied.  Het bij geconstateerde afwijkingen bijsturen / corrigeren van de leverancier(s). Het in samenwerking met de onderhoudsmanager zorg dragen voor een zo groot mogelijke klanttevredenheid binnen de daarvoor opgestelde kosten.  Het realiseren en onderhouden van een goede, op wederzijds vertrouwen / respect gebaseerde relatie met de interne klanten.  Het invulling geven aan Technisch Beheer en verbeteringen van de technische installaties en gebouwgerelateerde voorzieningen voor de partners op de locatie, zodanig dat de technische dienstverlening voldoet aan de eisen van de partners met optimale condities. Je rapporteert aan de Onderhoudsmanager. 
    1 broker
  • PROFESSIONAL POOL YACHT LIFE SCIENCES - OPEN APPLICATION

    3 dagen geleden

    YACHT B.V. - Diemen

    Yacht Life Sciences recruits highly skilled Life Science industry professionals in the Netherlands, but also worldwide. Our Life Science clients operate within the pharmaceutical and biotechnological industry and Research & Testing laboratories.  We help our clients with Life Science professionals who put their expertise and enthusiasm for leading projects for our clients, but also with direct placements. Yacht Life Sciences has its area of expertise with the Research and Development, where we focus on the following jobs:  (Research) Technician (Sr) Scientist Project Manager R&D/ Laboratory Manager Quality Assurance (QA) specialist Quality Control (QC) specialist In order to extend our professional pool, I am always interested in speaking to highly-skilled candidates who want to broaden their already gained experience in the Life Science Industry.
    1 broker
  • BELEIDSMEDEWERKER RUIMTELIJKE ONTWIKKELING (ZZP)

    3 dagen geleden

    Onbekend - Noord-Brabant - Limburg

    Je houdt je bezig met het opstellen, aansturen en begeleiden van principeverzoeken en bestemmingsplanwijzigingen. Je werkzaamheden bestaan uit: Het in behandeling nemen, afwegen en adviseren inzake principeverzoeken; Verkennen wat de regels zijn, de ruimtelijke situatie en context nu en in de nieuwe situatie; Nadere informatie opvragen van de aanvrager/initiatiefnemer; Afstemmen intern, met RUD, Archeologie en met de portefeuillehouder; Opstellen van de afweging en het advies (en een collegeadvies);  Het ingenomen gemeentelijke standpunt in een antwoordbrief naar de aanvrager / initiatiefnemer sturen (ook communicatie vooraf en nazorg);  
    1 broker
  • WERKVOORBEREIDER CIVIELE TECHNIEK (ZZP)

    3 dagen geleden

    YACHT B.V. - Regio Limburg

    Wat wordt er van je verwacht? Als werkvoorbereider/planner ben je de spin in het web voor civieltechnische  projecten. Je coördineert, plant, bewaakt en denkt vooruit. Zodat een project goed, op tijd en tegen minimale kosten wordt uitgevoerd. Als werkvoorbereider ben je samen met de projectleiding verantwoordelijk voor de personeel-, materieel- en materiaalvoorziening op het project. Binnen deze opdracht heb je veel interne en externe contacten betreffende de voorbereiding van diverse projecten. Mede door jouw inzet zijn informatie en middelen tijdig beschikbaar om het project te realiseren.  
    1 broker
  • PROJECTLEIDER CIVIELE TECHNIEK (LANGE DUUR, FULL-TIME)

    3 dagen geleden

    Gemeente Haaren - Haaren

    De gemeente Haaren wordt op 1-1-2021 opgesplitst en houd op te bestaan. Dit betekent dat de medewerkers voor interessante uitdagingen komen te staan. De opsplitsing moet voorbereid worden. In de tussentijd moeten de werkzaamheden doorgang vinden. Dit vraagt om zelfstandig functionerende professionals die van een uitdaging houden.   Taakomschrijving: De taakomschrijving is flexibel invulbaar in overleg met het team. Het takenpakket kan omvatten: Advisering ten aanzien van aanleg en beheer van de openbare ruimte. Begeleiden van uitvoeringsprojecten van ontwerp tot realisering. Voorbereiden en begeleiden klimaatmaatregelen. Alle overige voorkomende werkzaamheden.
    1 broker
  • BUSINESS SERVICES PEOPLE & CHANGE MANAGER

    3 dagen geleden

    Philips - Amsterdam

    As a Business Services People & Change Manager, you will play a key role in a Philips program that encompasses a broad global scope and change mandate, and which is a significant contributor to the Philips strategy. You will support the development by designing, developing and executing strategies for effective Change Management and Communication, as well as partner with HR to support the Social Agenda.  Leveraging your strong organizational change management background, you will be involved in bringing about large-scale transformative change.  Your responsibility  As a People & Change Manager you will be responsible for driving change execution in the market, leveraging your existing organizational change expertise gained through working in a shared services environment (captive and/or Business Process Outsource).  You will partner with Transition Managers and Market HR to plan and orchestrate successful execution of people & change activities within Market, as key enabler for Transition to services Hubs. You will leverage Philips business services transition methodology and tooling, to which you will also contribute, thereby ensuring continuous improvement.  To succeed, you will need a strong focus on results and an eye for detail, combined with an emphasis on managing stakeholders across the organization to build credible and trusted relationships.  Specific responsibilities include:  • Develop People & Change management plan for the Site to support transition objectives  • Align People & Change management plan with overall transition plan (business case, scope, timeline, resources, milestones)  • Develop Stakeholder Analyses and Change Impact assessment for the transition scope to monitor, manage and mitigate impacts and risks  • Develop and execute on Communications Plan to address local stakeholders  • Plan and execute sensitive communications for organizational restructuring and workforce transitions, as prerequisite for site/market transition  • Identify, coordinate and facilitate local stakeholder trainings  • Assess and build change readiness for the site/market  • Supports the Market HR Lead in all people and Social Agenda related aspects of transition  • Partner with business services transition managers during all phases to ensure team engagement and smooth handover to Hub teams  Your team  You will report primary to the Head of GBS Change Management and secondary to the Head of Organization Transformation. You will collaborate with Transition Managers and Market HR Managers via a partnering model, taking responsibility for driving successful People & Change collaboration towards well-defined goals. Your successful track-record of engaging and inspiring those around you will be your greatest asset.   
    1 broker
  • BELEIDSMEDEWERKER RUIMTELIJKE ONTWIKKELING (ZZP)

    4 dagen geleden

    Onbekend - Zuid-Holland

    Je houdt je bezig met het opstellen, aansturen en begeleiden van principeverzoeken en bestemmingsplanwijzigingen. Je werkzaamheden bestaan uit: Het in behandeling nemen, afwegen en adviseren inzake principeverzoeken; Verkennen wat de regels zijn, de ruimtelijke situatie en context nu en in de nieuwe situatie; Nadere informatie opvragen van de aanvrager/initiatiefnemer; Afstemmen intern, met RUD, Archeologie en met de portefeuillehouder; Opstellen van de afweging en het advies (en een collegeadvies);  Het ingenomen gemeentelijke standpunt in een antwoordbrief naar de aanvrager / initiatiefnemer sturen (ook communicatie vooraf en nazorg);  
    1 broker
  • WERKVOORBEREIDER CIVIELE TECHNIEK (ZZP)

    4 dagen geleden

    YACHT B.V. - Zuid-Holland

    Wat wordt er van je verwacht? Als werkvoorbereider/planner ben je de spin in het web voor civieltechnische  projecten. Je coördineert, plant, bewaakt en denkt vooruit. Zodat een project goed, op tijd en tegen minimale kosten wordt uitgevoerd. Als werkvoorbereider ben je samen met de projectleiding verantwoordelijk voor de personeel-, materieel- en materiaalvoorziening op het project. Binnen deze opdracht heb je veel interne en externe contacten betreffende de voorbereiding van diverse projecten. Mede door jouw inzet zijn informatie en middelen tijdig beschikbaar om het project te realiseren.  
    1 broker
  • Training Consultant Engineering

    4 dagen geleden

    SIRE Life Sciences ® - Zuid-Holland

    To support and facilitate Operations Setup Readiness implementation by the Operating Companies involved in Capex projects to have project start up vertical and with sustainable performance. To contribute to the development of the Scale concepts and their evolutions from the training perspective. In absence of Scale projects, to support Operating Companies in getting the best possible training technical setup related to the investment managed by GP&E. Responsibilities • Be responsible for the clear definition and development of global Scale Training standards, their improvement and implementation for all Scale equipment, • Support the GSC GP&E departments with all Scale Training related issues • Lead or participate in a multi-disciplinary team(s) to improve, define and create Scale related ‘general’ training standards, materials and programs, • As part of a multi-disciplinary team create innovative solutions and optimally use IT possibilities to enable breweries to improve effectiveness of Scale related training, • Lead, build, maintain and improve on Scale training to contribute to lowest Total Cost of Ownership and enable Operational Excellence, • Be the acknowledged expert and act accordingly, • Support the Operating Companies in setting up the right condition to maximize the training effectiveness in view of reach and sustain the performance of the project (managed by GP&E),
    1 broker
  • PROCES DESIGN ENGINEER

    5 dagen geleden

    Onbekend - Rotterdam

    FUNCTIE Als Process Design Engineer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de project design basis van projecten. Bij het ontwikkelen hiervan werk je onder andere samen met de engineering specialisten en de operationele business teams. Daarnaast zorg je voor de uitvoering van de benodigde reviews op SHE en kwaliteitsgebied en de uiteindelijke goedkeuring van de Project Design Basis. Ook tijdens de engineering en de bouw van het project blijf je normaal gezien als Design Engineer betrokken. Daarnaast participeer je regelmatig in screening en scoping studies voor projecten, geef je advies over design-vraagstukken en neem je deel aan veiligheidsstudies (HAZOP’s).
    1 broker | Fulltime
  • Proces Technoloog (process development)

    5 dagen geleden

    Onbekend - Breda

    Proces technoloog (process development) - Contract (12 maanden+) Voor een klant die zich voornamelijk bezig houdt met het oplossen van technologische vraagstukken, het ontwikkelen en optimaliseren van productieprocessen in de voedingsmiddelen industrie, ben ik per direct op zoek naar een Proces technoloog. Deze vraag is ontstaan door toenemende projecten waardoor mijn klant het team van Technologen wil uitbreiden. De werkzaamheden zullen met name bestaan uit onderzoek, verbeter en troubleshooting projecten in een lab en een fabriek omgeving. Daar binnen zal je je focussen op process development met daarin het operationele beheer van een geautomatiseerd proces informatiesysteem van de klant. Daarnaast ondersteun je in het verbeteren van dit proces informatiesysteem met de betrokken productielocaties. Kenmerken; • Een HBO opleiding (chemische technologie, procestechniek, voedingsmiddelentechnologie of vergelijkbaar) • Minimaal 2 jaar ervaring in vergelijkbare functies; • Een praktische instelling en aantoonbare affiniteit met operationele productieomgevingen. • Ervaring met het werken met proces informatiesystemen zoals Aspen Explorer is een pre. • Analytisch sterk en in staat tot ‘out-of-the-box’ denken; • Goede communicatieve en sociale vaardigheden in Nederlandse en Engelse taal; • Klantgerichtheid, initiatief en organiserend vermogen; • Resultaatgerichtheid, voortgang bewaken. Details: - Startdatum: ASAP - 12 maanden + - Uren per week: 40 uur Voor meer informatie over de positie neem contact op met Amoria Bond of druk op de ' APPLY' knop. Disclaimer: Amoria Bond operates as an employment Business and agency. No terminology in this advert is intended to discriminate on the grounds of age or experience, and we confirm that we are happy to accept applications from persons of any age or experience for this role. Key Words: Nederland, Breda, Proces technoloog, Food, Chemie, Process Development
    1 broker | deadline: 12/06/2018
  • Procestechnoloog

    5 dagen geleden

    Onbekend - Breda

    Proces technoloog – Breda - Contract (12 maanden +) Voor een klant die zich voornamelijk bezig houdt met het oplossen van technologische vraagstukken, het ontwikkelen en optimaliseren van productieprocessen in de voedingsmiddelen industrie, ben ik per direct op zoek naar een Proces technoloog Deze vraag is ontstaan door toenemende projecten waardoor mijn klant het team van Technologen wil uitbreiden. De werkzaamheden zullen met name bestaan uit onderzoek, verbeter en troubleshooting projecten in een lab en een fabriek omgeving. Kenmerken; • Een HBO opleiding (chemische technologie, procestechniek, voedingsmiddelentechnologie of vergelijkbaar) • 3 tot 5 jaar ervaring in vergelijkbare functies; • Een praktische instelling en affiniteit met productieomgevingen, techniek en proces engineering; • Ervaring en affiniteit met het werken binnen een industriële multi project omgeving; • Goede communicatieve en sociale vaardigheden (ook Engelstalig); • Een goede lerende oriëntatie, gericht op het zich eigen maken en aan de organisatie beschikbaar stellen (en geborgd houden) van relevante technologische kennis en ervaring; • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; • Een sociale, heldere en resultaatgerichte stijl van communiceren. Details: - Startdatum: ASAP - Uren per week: 40 uur Voor meer informatie over de positie neem contact op met Amoria Bond of druk op de ' APPLY' knop. Disclaimer: Amoria Bond operates as an employment Business and agency. No terminology in this advert is intended to discriminate on the grounds of age or experience, and we confirm that we are happy to accept applications from persons of any age or experience for this role. Key Words: Nederland, Breda, Proces technoloog, Food, Chemie
    1 broker | deadline: 12/06/2018
  • Product Safety Specialist ( Chemie )

    1 week geleden

    Onbekend - Rotterdam

    Serves as liaison with business groups, manufacturing, R&D, sales and marketing, technical services, legal and customers on Chemical Control and Hazard Communication issues for assigned product(s). Monitor and manage emerging issues or changing regulations in assigned area(s) of responsibility. Provide issue analysis, response strategy and execution plans for the issues identified. Manage and resolve customer requests for Safety Data Sheets (SDS)/labels in assigned area(s) of responsibility to international regulations and other requirements Supports the global chemical control evaluation and approval for European raw materials and finished goods for assigned products including the SAP data requirements for compliance checks and volume tracking functionality. Participates in the process to develop, plan and implement programs and procedures in compliance with Company Operational Excellence expectations Collaboratively work within the Product Safety team to coordinate support of regulatory issues for assigned business area. Serves as a resource on the manufacturing processes, product compositions, target markets and regulatory issues concerning assigned products for the business and other for at least one additional business area, while maintaining their responsibilities for their assigned business are Participate in planning and execution of Chemical Control and Hazard Communication initiatives (REACH, GHS, SAP integrations). Support large scale company projects/initiatives.
    1 broker